2020
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Walidacja kwestionariusza do pomiaru percepcji partii politycznych w badaniach polskich wyborców
[w:] Studia Socjologiczne - Struktura wizerunku elektoratów partii politycznych
[w:] ŚRODKOWOEUROPEJSKIE STUDIA POLITYCZNE - The domain adjustment problem in the context of product brands: does user-imagery allow a human-to-human comparison?
[The domain adjustment problem in the context of product brands: does user-imagery allow a human-to-human comparison]
[w:] Фундаментальные и прикладные исследования в практиках ведущих научных школ - The development of understanding opacity in preschoolers: A transition from a coarse-to fine-grained understanding of beliefs.
[The development of understanding opacity in preschoolers: A transition from a coarse-to fine-grained understanding of beliefs]
[w:] Frontiers in Psychology - Body image in perimenopausal women
[Obraz własnego ciała u kobiet w menopauzie]
[w:] Menopause Review-Przegląd Menopauzalny - The lexical approach to the taxonomy of emotions
[Podejście leksykalne w taksonomii emocji]
[w:] Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
2019
[Międzynarodowe badania percepcji mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA 2014: Krajowy poziom korupcji jako kontekst postrzegania korupcji instytucjonalnej]
[w:] PLoS One
[Taksonomia leksykonu osobowości: Perspektywy badań języka ukraińskiego]
[w:] ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧАСОПИС
2017
[Adaptacja kwestionariusza obrazu litewskiej partii politycznej poprzez jego modyfikację]
[w:] Psichologija
[w:] Journal of Intercultural Communication
2016
[Korzyści, potrzeby i cechy typowych użytkowników marek aktywizowane przez spoty telewizyjne: analiza treści reklam produktów materialnych]
[w:] Roczniki Psychologiczne
2015
[w:] SOCIAL PSYCHOLOGICAL BULLETIN (PSYCHOLOGIA SPOLECZNA)
[Wymiary percepcji "osobowości" partii politycznych]
[w:] Journal of Political Marketing
[Kwestionariusz do pomiaru postrzeganych cech osobowości polityków]
[w:] Marketing and Management of Innovations
[Co mierzą narzędzia psychometryczne stosowane w Polsce do diagnozy predyspozycji kierowców? Doniesienie z badań]
[w:] Roczniki Psychologiczne
[Co mierzą narzędzia psychometryczne stosowane w Polsce do diagnozy predyspozycji kierowców? Doniesienie z badań/]
[w:] Roczniki Psychologiczne
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
2014
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Taksonomia psycholeksykalna języka białoruskiego
[w:] Current Problems of Psychiatry - Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów
[w:] Psychologia Ekonomiczna - Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu postrzeganych cech osobowości innych osób
[w:] Roczniki Psychologiczne - Systematyzacja i pomiar postrzeganych zmian w obrazie siebie konsumentów pod wpływem korzystania z marek usług
[w:] Management and Business Administration. Central Europe - Skale do pomiaru zmian w obrazie siebie pod wpływem zakupu marek produktów
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - Systematyzacja i pomiar postrzeganych zmian w obrazie siebie konsumentów pod wpływem korzystania z marek usług
[w:] Management and Business Administration. Central Europe
2013
[w:] Psychologia Ekonomiczna
[w:] SOCIAL PSYCHOLOGICAL BULLETIN (PSYCHOLOGIA SPOLECZNA)
[Struktura czynnikowa przymiotników dyspozycyjnych w języku polskim: alternetywne studium psycho-leksykalne]
[w:] EUROPEAN JOURNAL OF PERSONALITY
[w:] PRZEGLĄD ORGANIZACJI
2012
[w:] SOCIAL PSYCHOLOGICAL BULLETIN (PSYCHOLOGIA SPOLECZNA)
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
2011
Książka naukowa recenzowana
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Zgodność obrazu siebie i wizerunku konsumenta. Wartość predykcyjna różnych metod pomiaru kongruencji
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - Struktura wizerunku kraju i jej pomiar
[w:] Studia Socjologiczne - Skojarzenia z kategorią produktu jako podstawa personifikacji marki
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - Taxonomy of Person-Descriptive Terms in Polish: A Psycho-Lexical Study
[Taksonomia deskryptorów osobowych w języku polskim: studium psycho-leksykalne]
[w:] Current Problems of Psychiatry - Atrybucja przyczyn sukcesów przedsiębiorstw przez otoczenie zewnętrzne
[w:] Psychologia Ekonomiczna - Ocena instrumentów wspierania atrakcyjności inwestycyjnej przez przedsiębiorców podregionu chełmsko-zamojskiego
[w:] BAROMETR REGIONALNY
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Redakcja naczelna publikacji naukowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
2010
Książka naukowa recenzowana
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Taksonomia leksykalna skojarzeń osobowych z polskimi politykami
[w:] Current Problems of Psychiatry - Struktura cech osobowości przypisywanych partiom politycznym
[w:] Studia Psychologiczne - Taksonomia i struktura cech osobowości przypisywanych zwierzętom domowym
[w:] PSYCHOLOGIA-ETOLOGIA-GENETYKA - Osobowość marki a jej kapitał z perspektywy konsumenta
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - The Impact of the Smolensk Air Crash on the Attribution of Personality Traits to Political Parties
[Wpływ katastrofy pod Smoleńskiem na atrybucję cech osobowości ugrupowaniom politycznym]
[w:] Current Problems of Psychiatry - Taksonomia leksykalna i struktura cech osobowości przypisywanych przedsiębiorstwom
[w:] Czasopismo Psychologiczne - Імідж України на тлі інших держав у свiтлі концепції „особистості країни”
[Wizerunek Ukrainy na tle innych krajów świata z perspektywy koncepcji „osobowości kraju”]
[w:] Соціальна психологія - Atrybucja przyczyn sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwach
[w:] Roczniki Psychologiczne - Wizerunek Białorusi, Rosji i Ukrainy wśród Polaków: analiza wolnych skojarzeń
[w:] Roczniki Nauk Społecznych - Імідж України і держав колишнього СРСР в уявленнях поляків
[Wizerunek Ukrainy i krajów b.ZSRR w percepcji Polaków]
[w:] Соціальна психологія
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Testowanie analogii w procesie formowania wrażenia na temat marek i ludzi w kategoriach cech osobowości
- Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru
- Zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego w ramach komponentu POKL
- Psychospołeczne uwarunkowania osobowego wizerunku marki: badania eksploracyjne