Oleg Gorbaniuk

Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru
[Corporate image and reputation]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2010
Tytuł publikacji: Psychologia zarządzania w organizacji
Redaktorzy: Anna Maria Zawadzka
Strony od-do: 299-330
Streszczenie: reputacja, wizerunek, skale
Słowa kluczowe: reputacja, wizerunek, skale
Dostęp WWW: http://www.ibuk.pl/fiszka/2293/psychologia-zarzadzania-w-organizacji.html



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Oleg Gorbaniuk",
title = "Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru",
journal = "",
year = "2010",
pages = "299-330"
}

Cytowanie w formacie APA:
Gorbaniuk, O. (2010). Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru. , 299-330.