Oleg Gorbaniuk

Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru
[Measuring corporate images: A review of concepts and alternative approaches]

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Psychologia zarządzania w organizacji
Rok wydania: 2010
Redaktorzy: Maria Zawadzka
Streszczenie: Przegląd pojęć i metod pomiaru wizerunku i reputacji przedsiębiorstw
Słowa kluczowe: Wizerunek, reputacja, pomiar, skale
Dostęp WWW: http://www.ibuk.pl/fiszka/2293/psychologia-zarzadzania-w-organizacji.html



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Oleg Gorbaniuk",
title = "Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru",
year = "2010",
}

Cytowanie w formacie APA:
Gorbaniuk, O. (2010). Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa – przegląd pojęć i metod pomiaru. Psychologia zarządzania w organizacji: