Oleg Gorbaniuk

Personifikacja marki : perspektywa psychologiczna i marketingowa
[Brand Personification : psychological and marketing Perspective]

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2011
Streszczenie: Książka jest kierowana do pracowników naukowych, studentów i praktyków zainteresowanych metodologią badań ilościowych wizerunku marki ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy psychologicznej. Książka składa się z trzech zasadniczych części. Pierwsza część zawiera przegląd dotychczasowych badań nad „osobowością” marki w literaturze marketingowej, ich gruntowną krytykę oraz wynikające z niej wytycznych do nowej konceptualizacji i operacjonalizacji „osobowości” marki. Druga rozstrzyga najważniejsze problemy psychologiczne i metodologiczne związane z przypisywaniem osobowych właściwości marek. Natomiast trzecia część relacjonuje wyniki trzynastu badań zrealizowanych przez autora, które udzielają odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące natury semantycznej, psychologicznej i metodologicznej badań właściwości osobowych kojarzonych z marką.
Słowa kluczowe: marka, wizerunek marki, osobowość marki, atrybucja, analiza psycho-leksykalna, pole semantyczne, skojarzenia
Dostęp WWW: http://www.naukowa.pl/Personifikacja-marki.-Perspektywa-psychologiczna-i-marketingowa,368853ks/Ekonomia/Marketing%20i%20zarzadzanie,284kt



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Oleg Gorbaniuk",
title = "Personifikacja marki : perspektywa psychologiczna i marketingowa",
year = "2011",
}

Cytowanie w formacie APA:
Gorbaniuk, O. (2011). Personifikacja marki : perspektywa psychologiczna i marketingowa. Lublin: