Oleg Gorbaniuk

Dimensions of political party „personality” perception

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Journal of Political Marketing (ISSN: 1537-7857)
Współautorzy: Kaja Kusak, Aneta Kogut, Marta Kustos
Rok wydania: 2015
Tom: 14
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 35-63
Dostęp WWW: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15377857.2014.990840
DOI: 10.1080/15377857.2014.990840



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Oleg Gorbaniuk and Kaja Kusak and Aneta Kogut and Marta Kustos",
title = "Dimensions of political party „personality” perception",
journal = "Journal of Political Marketing",
year = "2015",
number = "1",
pages = "35-63"
}

Cytowanie w formacie APA:
Gorbaniuk, O. and Kaja Kusak and Aneta Kogut and Marta Kustos(2015). Dimensions of political party „personality” perception. Journal of Political Marketing, 1, 35-63.