2023



Staż finansowany ze środków krajowych


2022




2021



2020

  • Cross-cultural measurement invariance of the Body Appreciation Scale-2 across five countries
    [w:] Body Image
  • Brand engagement in self-concept: A comparative study in Austria, Italy and Poland
    [w:] JOURNAL OF CONSUMER MARKETING
  • Brand engagement in self-concept: A comparative study in Austria, Italy and Poland
    [w:] JOURNAL OF CONSUMER MARKETING

  • Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany


    2019



    2018

  • Błąd wspólnej metody w badaniach kwestionariuszowych
    [w:] Polskie Forum Psychologiczne
  • When I feel my business succeeds, I flourish: Reciprocal relationships between positive orientation, work engagement, and entrepreneurial success
    [Kiedy czuję, że mój biznes odnosi sukces, rozkwitam: Wzajemne relacje między pozytywną orientacją, zaangażowaniem w pracę i sukcesem przedsiębiorczym]

    [w:] Journal of Happiness Studies
  • Dimensions of entrepreneurial success: A multilevel study on stakeholders of micro-enterprises
    [Wymiary sukcesu przedsiębiorczego: Wielopoziomowe badanie partnerów biznesowych mikrofirm]

    [w:] Frontiers in Psychology
  • Nowe wyzwania w analizie danych: Wprowadzenie
    [w:] Polskie Forum Psychologiczne
  • Psychometric properties of the Polish version of the Body and Appearance Self-Conscious Emotions Scale (BASES)
    [w:] Roczniki Psychologiczne



  • 2017



    2015

  • Методичне забезпечення оцінювання іміджу особистості політиків
    [Metodologiczne podstawy pomiaru postrzeganej osobowości polityków]

    [w:] Marketing and Management of Innovations
  • Podejmowanie szkoleń a kultura i klimat organizacyjny
    [w:] Organizacja i Kierowanie

  • 2014

  • Heineken czy Żubr? Znaczenie popazproduktowych właściwości marek produktów spożywczych
    [w:] Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing

  • Recenzja naukowa w czasopiśmie


    2013



    2012


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany


    2011

  • Wizerunek marki na niskowysiłkowym torze przetwarzania danych
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek
  • Skojarzenia z kategorią produktu jako podstawa personifikacji marki
    [w:] Miesięcznik Marketing i Rynek