Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace magisterskie
- Wpływ ekspozycji logotypu luksusowej marki na percepcję produktu
- Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i samooceny
- Wpływ używania dóbr luksusowych na poczucie szczęścia. Rola konsumpcji na pokaz
- Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i moralności
2022
Prace magisterskie
- Wartości moralne a postrzegana moralność użytkowników dóbr luksusowych
- Zaangażowanie w markę a postrzegana moralność użytkowników podrabianych marek luksusowych
- Zaangażowanie w markę a zaangażowanie religijne: Rola aspiracji życiowych
- Zaangażowanie w markę a wpływ obecności logotypu luksusowej marki odzieży na postrzegane cechy jej użytkownika
2021
Prace magisterskie
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę adolescentów.
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na narcyzm adolescentów
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na wstyd i dumę hubrystyczną z ciała i wyglądu
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na jawną samoocenę
- Zaangażowanie w markę a wpływ wyobrażonego zakupu doznaniowego vs. materialnego na poczucie szczęścia
- Zaangażowanie w markę a wpływ zakupów doznaniowych vs. materialnych na poczucie szczęścia
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na postrzeganą atrakcyjność fizyczną
- Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę
2018
Prace magisterskie
- Cele związane z mistrzostwem a wyniki w biegach
- Cele związane z wykazaniem się a wyniki w biegach
- Motywacja osiągnięć a proaktywność w karierze
- Motywacja osiągnięć a dysmorfia mięśniowa u mężczyzn