2023

Prace magisterskie
  • Wpływ ekspozycji logotypu luksusowej marki na percepcję produktu
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i samooceny
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na poczucie szczęścia. Rola konsumpcji na pokaz
  • Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i moralności

2022

Prace magisterskie
  • Wartości moralne a postrzegana moralność użytkowników dóbr luksusowych
  • Zaangażowanie w markę a postrzegana moralność użytkowników podrabianych marek luksusowych
  • Zaangażowanie w markę a zaangażowanie religijne: Rola aspiracji życiowych
  • Zaangażowanie w markę a wpływ obecności logotypu luksusowej marki odzieży na postrzegane cechy jej użytkownika

2021

Prace magisterskie
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę adolescentów.
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na narcyzm adolescentów
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na wstyd i dumę hubrystyczną z ciała i wyglądu
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na jawną samoocenę
  • Zaangażowanie w markę a wpływ wyobrażonego zakupu doznaniowego vs. materialnego na poczucie szczęścia
  • Zaangażowanie w markę a wpływ zakupów doznaniowych vs. materialnych na poczucie szczęścia
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek ubrań na postrzeganą atrakcyjność fizyczną
  • Zaangażowanie w markę a wpływ podejmowania decyzji dotyczących luksusowych marek na ukrytą samoocenę

2018

Prace magisterskie
  • Cele związane z mistrzostwem a wyniki w biegach
  • Cele związane z wykazaniem się a wyniki w biegach
  • Motywacja osiągnięć a proaktywność w karierze
  • Motywacja osiągnięć a dysmorfia mięśniowa u mężczyzn