Skala Konstruowania Siebie przez Marki (KSM): polska adaptacja skali Brand Engagement in Self-Concept (BESC)
[Brand Self-Construal Scale (KSM): Polish adaptation of Brand Engagement in Self-Concept Scale (BESC)]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Rok wydania: 2012
Numer czasopisma: 8
Strony od-do: 15-19



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Wiktor Razmus",
title = "Skala Konstruowania Siebie przez Marki (KSM): polska adaptacja skali Brand Engagement in Self-Concept (BESC)",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2012",
number = "8",
pages = "15-19"
}

Cytowanie w formacie APA:
Razmus, W. (2012). Skala Konstruowania Siebie przez Marki (KSM): polska adaptacja skali Brand Engagement in Self-Concept (BESC). Miesięcznik Marketing i Rynek, 8, 15-19.