Measuring corporate personality: A critical review and new insights

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Journal of Brand Management (ISSN: 1350-231X)
Współautorzy: Oleg Gorbaniuk, Kasia Firlej, Agnieszka Lebiedowicz, Maciej Leszczyński
Rok wydania: 2017
Tom: 24
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 1-16
Dostęp WWW: https://link.springer.com/article/10.1057/s41262-017-0042-8
DOI: 10.1057/s41262-017-0042-8



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Wiktor Razmus and Oleg Gorbaniuk and Kasia Firlej and Agnieszka Lebiedowicz and Maciej Leszczyński",
title = "Measuring corporate personality: A critical review and new insights",
journal = "Journal of Brand Management",
year = "2017",
number = "4",
pages = "1-16"
}

Cytowanie w formacie APA:
Razmus, W. and Oleg Gorbaniuk and Kasia Firlej and Agnieszka Lebiedowicz and Maciej Leszczyński(2017). Measuring corporate personality: A critical review and new insights. Journal of Brand Management, 4, 1-16.