Personal aspirations and brand engagement in self-concept

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES (ISSN: 0191-8869)
Współautorzy: Małgorzata Jaroszyńska, Magdalena Palęga
Rok wydania: 2017
Tom: 105
Strony od-do: 294-299
Dostęp WWW: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886916310467
DOI: 10.1016/j.paid.2016.10.018



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Wiktor Razmus and Małgorzata Jaroszyńska and Magdalena Palęga",
title = "Personal aspirations and brand engagement in self-concept",
journal = "PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES",
year = "2017",
pages = "294-299"
}

Cytowanie w formacie APA:
Razmus, W. and Małgorzata Jaroszyńska and Magdalena Palęga(2017). Personal aspirations and brand engagement in self-concept. PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, 294-299.