2020




2019

  • Value preferences and consumer sustainable choices
    [Preferencje wartości a wybory konsumentów dotyczące zrównoważonej konsumpcji]

    [w:] MARKETING I RYNEK
  • The Role of Individual- and Contextual-Level Social Capital in Product Boycotting: A Multilevel Analysis
    [Znaczenie indywidualnego i kontekstowego kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów: analiza wielopoziomowa]

    [w:] Sustainability
  • Do consumers really care about organisational motives behind CSR? The moderating role of trust in the company
    [Czy konsumenci naprawdę biorą pod uwagę motywy z powodu których firmy prowadzą działania z zakresu społecznej odpowiedzialności? Znaczenie zaufania jako moderatora]

    [w:] Social Responsibility Journal




  • 2018



    Hasło encyklopedyczne






    2017






    Członkostwo w krajowej organizacji o charakterze naukowym


    2016



    2015

  • Basic values and attitudes toward cause-related marketing
    [Wartości podstawowe i postawy wobec marketingu społecznie zaangażowanego]

    [w:] PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU

  • 2014

  • Motywy podejmowania kampanii marketingu społecznie zaangażowanego oraz ich konsekwencje
    [w:] MARKETING I RYNEK



  • Członkostwo w międzynarodowej organizacji o charakterze naukow


    2013


    Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany


    Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany



    2012








    Członkostwo w międzynarodowej organizacji o charakterze naukow


    2011