2020
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Consumer Activism in Times of Economic Crisis and Recovery: A Cross-Country Analysis of the Role of Social Capital in Boycotting Products
[ Aktywność consumentów w czasie kryzysu ekonomicznego i ożywienia gospodarczego Międzynarodowa analiza roli kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów]
[w:] European Research Studies Journal
2019
[Preferencje wartości a wybory konsumentów dotyczące zrównoważonej konsumpcji]
[w:] MARKETING I RYNEK
[Znaczenie indywidualnego i kontekstowego kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów: analiza wielopoziomowa]
[w:] Sustainability
[Czy konsumenci naprawdę biorą pod uwagę motywy z powodu których firmy prowadzą działania z zakresu społecznej odpowiedzialności? Znaczenie zaufania jako moderatora]
[w:] Social Responsibility Journal
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Rozdział w książce
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
2018
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Zatrudnienie nierejestrowane jako przejaw społecznej nieodpowiedzialności przedsiębiorstw
[w:] Roczniki Ekonomii i Zarządzania - Zaufanie a udział polskich konsumentów w bojkotach produków
[w:] Handel Wewnętrzny - Boycotting products and personal values: The moderating role of economic development and individualism
[Bojkotowanie produktów i wartości osobiste: rozwój gospodarczy oraz indywidualizm jako moderatory]
[w:] Proceedings of China Marketing International Conference
Hasło encyklopedyczne
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Prezentacja na konferencji krajowej
Nagroda wewnętrzna
Udział w festiwalu nauki
2017
Książka naukowa recenzowana
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Wpływ kultury kraju na udział konsumentów w bojkotach produktów
[w:] MARKETING I RYNEK - Społeczna nieodpowiedzialność przedsiębiorstw a zagrożenie bojkotem konsumenckim
[w:] PRZEGLĄD ORGANIZACJI - Aktywność obywatelska a udział konsumentów w bojkotach na rynku europejskim
[w:] Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Jakość komunikatów o społecznym zaangażowaniu a ocena przedsiębiorstwa
[w:] MARKETING I RYNEK - The Role of Company-Cause Fit and Company Involvement in Consumer Responses to CSR Initiatives: A Meta-Analytic Review
[Znaczenie dopasowania między firmą a sprawą społeczną i zaangażowania przedsiębiorstwa w reakcjach konsumentów wobec inicjatyw CSR: meta-analiza]
[w:] Sustainability - Quality reporting of corporate philanthropy
[Jakość raportów o filantropii przedsiębiorstw]
[w:] Corporate Communications: an International Journal - Wykorzystanie jakościowej analizy porównawczej w badaniach postaw i zachowań konsumentów
[w:] PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Boycotting products and personal values: The moderating role of economic development and individualism
[Bojkotowanie produktów i wartości osobiste: Znaczenie rozwoju ekonomicznego oraz indywidualizmu jako moderatorów] - Ekonomiczna odpowiedzialność banków spółdzielczych w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
- The effects of attributions on consumer responses to CSR initiatives: The moderating role of initial trust
[Znaczenie atrybucji w reakcjach konsumentów wobec inicjatyw CSR: moderująca rola początkowego zaufania do przedsiębiorstwa]
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Członkostwo w krajowej organizacji o charakterze naukowym
2016
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Wpływ aktywności obywatelskiej konsumentów na ich udział w bojkotach produktów
[w:] KONSUMPCJA I ROZWÓJ - Kim jest uczestnik bojkotu produktu? Znaczenie cech demograficznych konsumentów
[w:] Handel Wewnętrzny - Do the ends justify the means? How altruistic values moderate consumer responses to corporate social initiatives
[Czy cel uświęca środki? Znaczenie altruistycznych wartości w reakcjach konsumentów wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstw]
[w:] JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH - Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim
[w:] STUDIA I PRACE WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO
2015
[Wartości podstawowe i postawy wobec marketingu społecznie zaangażowanego]
[w:] PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
2014
[w:] MARKETING I RYNEK
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Transparentność darowizn w marketingu społecznie zaangażowanym
- The impact of value orientations on consumer attitudes toward CRM
[Wpływ orientacji wartości na postawy konsumentów wobec marketingu społecznie zaangażowanego] - Czy cel uświęca środki? Jak wartości moderują reakcje konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- The impact of value orientations on consumer attitudes toward CRM
[Wpływ orientacji wartości na postawy wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego] - Do the ends justify the means? How values moderate consumer responses to cause-related marketing
[Czy cel uświęca środki? Jak wartości moderują reakcje konsumentów wobec kampanii marketingsu społecznie zaangażowanego]
Członkostwo w międzynarodowej organizacji o charakterze naukow
2013
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego
[w:] Roczniki Ekonomii i Zarządzania
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Prezentacja na konferencji międzynarodowej
2012
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers` attitudes towards the company
[Oddziaływanie kompetencji oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na postawę młodych konsumentów wobec firmy]
[w:] Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Seria: Pragmata tes Oikonomias - Kluczowe elementy oferty marketingu społecznie zaangażowanego
[w:] Roczniki Ekonomii i Zarządzania
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Programy społeczne jako przejaw strategii zarządzania społeczną odpowiedzialnością firm z branży finansowej
- The transparency in cause-related marketing: a Polish example
[Transparentość w marketingu społecznie odpowiedzialnym: przykład Polski] - Oddziaływanie uznawanych wartości oraz postrzeganych motywów na reakcje konsumentów wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa
- Społeczna odpowiedzialność jako perspektywiczny obszar w sprawozdawczości przedsiębiorstw
Artykuł nierecenzowany w wydawnictwie zbiorowym
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Udział w konferencji krajowej
Stypendium w ramach programu Erasmus
Członkostwo w międzynarodowej organizacji o charakterze naukow
2011
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Oddziaływanie inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa na intencję do zakupu
[w:] Handel Wewnętrzny - Stopień wykorzystania wytycznych GRI w raportach społecznych europejskich przedsiębiorstw
[w:] PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU - Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów a ich postawą wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa
[w:] Roczniki Ekonomii i Zarządzania - Influence of a Company`s Social Initiatives on the Consumer Attitude towards it. Results of Experimental Research
[Oddziaływanie inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa na postawę wobec niego. Wyniki badań eksperymentalnych]
[w:] Contemporary Economics
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów
- Raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw zgodnie z wytycznymi GRI jako wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw
- Inicjatywy społeczne przedsiębiorstw jako źródło wartości dla klienta