How corporate irresponsibility affects negative word of mouth: the moderated mediation approach

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Proceedings of the European Marketing Academy (ISSN 2709-1589) Współautorzy: Magdalena Stefańska
Rok wydania: 2022
Tom: 51
Strony od-do: 1-11
Dostęp WWW: http://proceedings.emac-online.org/pdfs/A2022-107515.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa and Magdalena Stefańska",
title = "How corporate irresponsibility affects negative word of mouth: the moderated mediation approach",
journal = "Proceedings of the European Marketing Academy (ISSN 2709-1589)",
year = "2022",
pages = "1-11"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. and Magdalena Stefańska(2022). How corporate irresponsibility affects negative word of mouth: the moderated mediation approach. Proceedings of the European Marketing Academy (ISSN 2709-1589), 1-11.