Influence of a Company`s Social Initiatives on the Consumer Attitude towards it. Results of Experimental Research

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Contemporary Economics (ISSN: 1897-9254)
Współautorzy: Marek Pawlak
Rok wydania: 2011
Numer czasopisma: 5
Strony od-do: 80-89
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, marketing, etyka biznesu



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa and Marek Pawlak",
title = "Influence of a Company`s Social Initiatives on the Consumer Attitude towards it. Results of Experimental Research",
journal = "Contemporary Economics",
year = "2011",
number = "5",
pages = "80-89"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. and Marek Pawlak(2011). Influence of a Company`s Social Initiatives on the Consumer Attitude towards it. Results of Experimental Research. Contemporary Economics, 5, 80-89.