How do CSI attributions moderate the effects of a CSI incident on corporate reputation

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Nashville (Stany Zjednoczone)
Rok wydania: 2023
Tytuł publikacji: Materiały konferencyjne z zimowej, naukowej konferencji Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu 2023
Redaktorzy: Nita Umashankar Monika Lisjak
Tom: 34
Strony od-do: 1349-1356
Dostęp WWW: https://www.ama.org/wp-content/uploads/2023/02/Proceedings-2..pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "How do CSI attributions moderate the effects of a CSI incident on corporate reputation",
journal = "",
year = "2023",
pages = "1349-1356"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2023). How do CSI attributions moderate the effects of a CSI incident on corporate reputation. , 1349-1356.