Do the ends justify the means? How altruistic values moderate consumer responses to corporate social initiatives

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH (ISSN: 0148-2963)
Rok wydania: 2016
Tom: 69
Numer czasopisma: 9
Strony od-do: 3714-3719
Dostęp WWW: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296316300546
DOI: 10.1016/j.jbusres.2016.03.034



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Do the ends justify the means? How altruistic values moderate consumer responses to corporate social initiatives",
journal = "JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH",
year = "2016",
number = "9",
pages = "3714-3719"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2016). Do the ends justify the means? How altruistic values moderate consumer responses to corporate social initiatives. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, 9, 3714-3719.