Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Budowa wizerunku drogerii przez praktyki społecznie odpowiedzialne
- Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu prospołecznych zachowań konsumenckich
- Znaczenie rzetelności komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki
- Rola kapitału społecznego w employer brandingu klubu sportowego
- Strategie społecznego reagowania przedsiębiorstwa a satysfakcja i lojalność klientów
- Rola sposobów przeciwdziałania marnowaniu żywności w kształtowaniu kapitału marki
- Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu miłości konsumentów wobec marki
2023
Prace magisterskie
- Wykorzystanie planowania marketingowego w rozwoju klubu sportowego mieszanych sztuk walki
- Wykorzystanie marketingu terytorialnego w pozyskiwaniu inwestycji zewnętrznych. Przykład Rzeszowa w latach 2000-2021
- Znaczenie promocji w kształtowaniu lojalności klientów wobec przedsiębiorstwa w branży piekarniczo-cukierniczej
- Wykorzystanie planowania marketingowego w rozwoju wytwórni muzycznej
- Rola działań z zakresu społecznej odpowiedzialności w kształtowaniu wizerunku marki
- Wykorzystanie planowania marketingowego podczas uruchamiania działalności gospodarczej. Przykład studia fotograficznego
- Wykorzystanie narzędzi internetowych w promocji usług. Przykład FB Ads i TT Ads
- Znaczenie marketingu sensorycznego w kształtowaniu satysfakcji i lojalności konsumentów
- Nieodpowiedzialna promocja a wizerunek influencera
2022
Prace magisterskie
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej. Studium przypadku przedsiębiorstwa Netflix
- Projekt strategii marketingowej klubu sportowego Fortetsya
- Rozwój marki detalisty na rynku kosmetyków w Internecie
- Plan marketignowy wprowadzenia produktu na rynek polski. Przykład firmy "Valko"