2023

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie planowania marketingowego w rozwoju klubu sportowego mieszanych sztuk walki
  • Wykorzystanie marketingu terytorialnego w pozyskiwaniu inwestycji zewnętrznych. Przykład Rzeszowa w latach 2000-2021
  • Znaczenie promocji w kształtowaniu lojalności klientów wobec przedsiębiorstwa w branży piekarniczo-cukierniczej
  • Wykorzystanie planowania marketingowego w rozwoju wytwórni muzycznej
  • Rola działań z zakresu społecznej odpowiedzialności w kształtowaniu wizerunku marki
  • Wykorzystanie planowania marketingowego podczas uruchamiania działalności gospodarczej. Przykład studia fotograficznego
  • Wykorzystanie narzędzi internetowych w promocji usług. Przykład FB Ads i TT Ads
  • Znaczenie marketingu sensorycznego w kształtowaniu satysfakcji i lojalności konsumentów
  • Nieodpowiedzialna promocja a wizerunek influencera

2022

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej. Studium przypadku przedsiębiorstwa Netflix
  • Projekt strategii marketingowej klubu sportowego Fortetsya
  • Rozwój marki detalisty na rynku kosmetyków w Internecie
  • Plan marketignowy wprowadzenia produktu na rynek polski. Przykład firmy "Valko"
  • Wykorzystanie kampanii wizerunkowych w employer brandingu wśród największych pracodawców w Polsce
  • Wykorzystanie koncepcji brand identity w kształtowaniu wizerunku marki. Przykład Trader Joe's.
  • Model kształtowania marki osobistej a wizerunek artysty na rynku muzycznym
  • Znaczenie odpowiedzialnej reklamy wobec dzieci w kształtowaniu lojalności rodziców do marek słodyczy. Przykład marek należących do Mondelēz

2021

Prace magisterskie
  • Znaczenie komunikacji marketingowej podczas emisji obligacji firmy Kruk S.A.

2020

Prace magisterskie
  • Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa przez emisje akcji. Przykład spółki ViDiS S.A.
  • Finansowanie klubu sportowego. Przykład Wisły Kraków.