The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers` attitudes towards the company

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Seria: Pragmata tes Oikonomias (ISSN: 1899-2706)
Rok wydania: 2011
Strony od-do: 59-70
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, marketing, etyka biznesu



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers` attitudes towards the company",
journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Seria: Pragmata tes Oikonomias",
year = "2011",
pages = "59-70"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2011). The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers` attitudes towards the company. Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Seria: Pragmata tes Oikonomias, 59-70.