How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: International Journal of Bank Marketing (ISSN: 0265-2323)
Współautorzy: Grzegorz Wesołowski
Rok wydania: 2023
Strony od-do: 1-18
Dostęp WWW: https://doi.org/10.1108/IJBM-02-2023-0099
DOI: 10.1108/IJBM-02-2023-0099



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa and Grzegorz Wesołowski",
title = "How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry",
journal = "International Journal of Bank Marketing",
year = "2023",
pages = "1-18"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. and Grzegorz Wesołowski(2023). How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry. International Journal of Bank Marketing, 1-18.