2023
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
[Jak atrybucje nieodpowiedzialności wpływają na reputację organizacji? Wyniki badań przeprowadzonych w sektorze bankowym]
[w:] International Journal of Bank Marketing - Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Odznaczenie krajowe państwowe
2021
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów
[w:] Miesięcznik Marketing i Rynek - The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image
[Wpływ wykorzystania mediów społecznościowych we współczesnej komunikacji marketingowej na kształtowanie zewnętrznego wizerunku pracodawcy]
[w:] Energies
2020
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Consumer Activism in Times of Economic Crisis and Recovery: A Cross-Country Analysis of the Role of Social Capital in Boycotting Products
[Aktywność konsumentów w czasie kryzysu ekonomicznego i ożywienia gospodarczego Międzynarodowa analiza roli kapitału społecznego w bojkotowaniu produktów]
[w:] European Research Studies Journal
2019
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
[w:] Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Organizacja konferencji krajowej
Wspólna realizacja badań naukowych z ośrodkiem krajowym
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym z budżetu KUL
2018
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Lojalność emocjonalna klientów wobec banku a jego zewnętrzny wizerunek jako pracodawcy
[w:] Handel Wewnętrzny