How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: International Journal of Bank Marketing (ISSN: 0265-2323)
Współautorzy: Grzegorz Zasuwa
Rok wydania: 2023
Strony od-do: 1-18
Dostęp WWW: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJBM-02-2023-0099/full/html
DOI: 10.1108/IJBM-02-2023-0099
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Wesołowski and Grzegorz Zasuwa",
title = "How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry",
journal = "International Journal of Bank Marketing",
year = "2023",
pages = "1-18"
}
Cytowanie w formacie APA:
Wesołowski, G. and Grzegorz Zasuwa(2023). How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry. International Journal of Bank Marketing, 1-18.