Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace licencjackie
- Rola mediów społecznościowych w odbudowie wizerunku firmy
- Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku wybranych marek produktów elektronicznych
- Znaczenie ceny w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych nabywców
- Znaczenie mediów społecznościowych w promowaniu marki osobistej wybranych artystów muzycznych
- Znaczenie wykorzystania marketingu personalnego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku banków spółdzielczych jako pracodawców
- Znaczenie Instagrama jako kanału komunikacji marketingowej w opiniach młodych konsumentów
- Znaczenie działań z zakresu influencer marketingu w podejmowaniu decyzji zakupowych przez nabywców produktów kosmetycznych
2024
Prace licencjackie
- Recenzje i oceny jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych dotyczących elektroniki użytkowej podejmowanych przez osoby z pokolenia Z
- Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych a świadomość istnienia marki produktu
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji produktów i usług skierowanych do nabywców z pokolenia Z
- Budowanie rozpoznawalności marki organizacji przy pomocy marketingu społecznie zaangażowanego na wybranych przykładach
- Skuteczność wybranych metod promocji w budowaniu marki osobistej przez osoby z pokolenia Z
- Znaczenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych w kształtowaniu wizerunku wybranych marek odzieżowych
- Zastosowanie marketingu wirusowego w budowaniu świadomości marki wśród osób studiujących
- Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez osoby studiujące
- Znaczenie marketingu internetowego w kształtowaniu preferencji zakupowych osób z pokolenia Z
2023
Prace licencjackie
- Influencer marketing jako forma promocji wyrobów odzieżowych
- Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku produktu w opiniach osób z pokolenia Z
- Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy
- Znaczenie reklamy telewizyjnej jako determinanty decyzji zakupowych młodych konsumentów