Grzegorz Wesołowski

2024

Prace licencjackie
  • Recenzje i oceny jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych dotyczących elektroniki użytkowej podejmowanych przez osoby z pokolenia Z
  • Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych a świadomość istnienia marki produktu
  • Media społecznościowe jako narzędzie promocji produktów i usług skierowanych do nabywców z pokolenia Z
  • Budowanie rozpoznawalności marki organizacji przy pomocy marketingu społecznie zaangażowanego na wybranych przykładach
  • Skuteczność wybranych metod promocji w budowaniu marki osobistej przez osoby z pokolenia Z
  • Znaczenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych w kształtowaniu wizerunku wybranych marek odzieżowych
  • Zastosowanie marketingu wirusowego w budowaniu świadomości marki wśród osób studiujących
  • Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez osoby studiujące
  • Znaczenie marketingu internetowego w kształtowaniu preferencji zakupowych osób z pokolenia Z

2023

Prace licencjackie
  • Influencer marketing jako forma promocji wyrobów odzieżowych
  • Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku produktu w opiniach osób z pokolenia Z
  • Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy
  • Znaczenie reklamy telewizyjnej jako determinanty decyzji zakupowych młodych konsumentów
  • Promocja sprzedaży jako determinanta decyzji zakupowych osób z pokolenia Z
  • Znaczenie reklamy internetowej w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych konsumentów
  • Wiarygodność komunikacji marketingowej przedsiębiorstw bazującej na social mediach w opiniach osób studiujących
  • Wykorzystanie marketingu internetowego w działalności wybranej firmy pośredniczącej na rynku nieruchomości

2022

Prace licencjackie
  • Kreowanie wizerunku marki w social mediach na wybranym przykładzie
  • Wykorzystanie event marketingu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
  • Znaczenie działalności influencerów w podejmowaniu decyzji zakupowych przez osoby studiujące