Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Recenzje i oceny jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych dotyczących elektroniki użytkowej podejmowanych przez osoby z pokolenia Z
- Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych a świadomość istnienia marki produktu
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji produktów i usług skierowanych do nabywców z pokolenia Z
- Budowanie rozpoznawalności marki organizacji przy pomocy marketingu społecznie zaangażowanego na wybranych przykładach
- Skuteczność wybranych metod promocji w budowaniu marki osobistej przez osoby z pokolenia Z
- Znaczenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych w kształtowaniu wizerunku wybranych marek odzieżowych
- Zastosowanie marketingu wirusowego w budowaniu świadomości marki wśród osób studiujących
- Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych jako determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez osoby studiujące
- Znaczenie marketingu internetowego w kształtowaniu preferencji zakupowych osób z pokolenia Z
2023
Prace licencjackie
- Influencer marketing jako forma promocji wyrobów odzieżowych
- Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku produktu w opiniach osób z pokolenia Z
- Znaczenie marketingu społecznie zaangażowanego w kształtowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy
- Znaczenie reklamy telewizyjnej jako determinanty decyzji zakupowych młodych konsumentów
- Promocja sprzedaży jako determinanta decyzji zakupowych osób z pokolenia Z
- Znaczenie reklamy internetowej w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych konsumentów
- Wiarygodność komunikacji marketingowej przedsiębiorstw bazującej na social mediach w opiniach osób studiujących
- Wykorzystanie marketingu internetowego w działalności wybranej firmy pośredniczącej na rynku nieruchomości
2022
Prace licencjackie
- Kreowanie wizerunku marki w social mediach na wybranym przykładzie
- Wykorzystanie event marketingu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
- Znaczenie działalności influencerów w podejmowaniu decyzji zakupowych przez osoby studiujące