Grzegorz Wesołowski

Zachowania zakupowe polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
[Purchasing baehavior of Polish final buyers of the food market]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Współautorzy: Sebastian Białoskurski
Rok wydania: 2024
Tom: XXXI
Numer czasopisma: 12/2024
Strony od-do: 42-49



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Wesołowski and Sebastian Białoskurski",
title = "Zachowania zakupowe polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2024",
number = "12/2024",
pages = "42-49"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wesołowski, G. and Sebastian Białoskurski(2024). Zachowania zakupowe polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych. Miesięcznik Marketing i Rynek, 12/2024, 42-49.