Grzegorz Wesołowski

The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Energies (ISSN: 1996-1073)
Współautorzy: Agnieszka Izabela Baruk
Rok wydania: 2021
Tom: 14(14)
Strony od-do: 1-23
DOI: https://doi.org/10.3390/en14144177



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Wesołowski and Agnieszka Izabela Baruk",
title = "The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image",
journal = "Energies",
year = "2021",
pages = "1-23"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wesołowski, G. and Agnieszka Izabela Baruk(2021). The Effect of Using Social Media in the Modern Marketing Communication on the Shaping an External Employer’s Image. Energies, 1-23.