Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Jan Cebula i Bronisław Płoch - lasowiaccy skrzypkowie ludowi i wpływ ich kulturotwórczej działalności na muzykę ludową powiatu kolbuszowskiego.
- Autorski musical religijny na przykładzie działalności Teatru ITP
- Tradycyjne śpiewy adwentowe i bożonarodzeniowe w parafii św. Mikołaja w Rzeszowie
- Kulturotwórcza działalność jednostki na przykładzie Tadeusza Grabowskiego z Wizny
- Mielecka Orkiestra Kameralna i jej wpływ na rozwój lokalnej kultury muzycznej
- Biłgorajska Orkiestra Dęta imienia Czesława Nizio i jej funkcja kulturotwórcza w lokalnym środowisku
- Tradycja a współczesność w kulturze muzycznej na przykładzie "Festiwalu Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY" w Lublinie
- Historia i działalność Filharmonii Świętokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach oraz jej rola w rozwoju regionalnej kultury muzycznej
- Ludowa recepcja pieśni „Witaj cierniowa korono"
Prace magisterskie
- Ludowa tradycja śpiewów majówkowych w Polsce
2015
Prace licencjackie
- Kultura muzyczno-religijna w parafii pw. św. Antoniego Padewskiego w Lublinie.
- Działalność zespołu ,, Sołonczanka ,, z Nowego Sołonca jako przykład kultywowania polskiej tradycji w Rumunii.
- Kultura muzyczno-religijna w parafii p.w. św. Jana Chrzciciela i św. Bartłomieja Apostoła w Kazimierzu Dolnym.
- Kultura muzyczno-religijna parafii pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kłodnicy Dolnej.
- Działalność Drohiczyńskich Warsztatów Muzyki Liturgicznej w diecezji drohiczyńskiej i ich kulturotwórcze znaczenie
- Działalność zespołu "Gospel Rain" jako przykład promowania muzyki gospel w Polsce.
- Artystyczne i pedagogiczne aspekty metody Emila Jaques - Dalcroze'a, realizowane w ramach przedmiotu rytmika w Społecznym Ognisku Baletowym w Lublinie.
- Ludowa recepcja śpiewu "Gorzkie Żale" w parafii pw. św. Wawrzyńca w Trzcianie (diecezja rzeszowska).
- Zespół Tańca Ludowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i jego rola w promowaniu ludowej tradycji muzycznej w środowisku akademickim.
- Działalność zespołu Scholares Minores pro Musica Antiqua jako przykład kształcenia dzieci i młodzieży w tradycji muzyki dawnej.