Kinga Strycharz-Bogacz

2016

Prace licencjackie
  • Jan Cebula i Bronisław Płoch - lasowiaccy skrzypkowie ludowi i wpływ ich kulturotwórczej działalności na muzykę ludową powiatu kolbuszowskiego.
  • Autorski musical religijny na przykładzie działalności Teatru ITP
  • Tradycyjne śpiewy adwentowe i bożonarodzeniowe w parafii św. Mikołaja w Rzeszowie
  • Kulturotwórcza działalność jednostki na przykładzie Tadeusza Grabowskiego z Wizny
  • Mielecka Orkiestra Kameralna i jej wpływ na rozwój lokalnej kultury muzycznej
  • Biłgorajska Orkiestra Dęta imienia Czesława Nizio i jej funkcja kulturotwórcza w lokalnym środowisku
  • Tradycja a współczesność w kulturze muzycznej na przykładzie "Festiwalu Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY" w Lublinie
  • Historia i działalność Filharmonii Świętokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach oraz jej rola w rozwoju regionalnej kultury muzycznej
  • Ludowa recepcja pieśni „Witaj cierniowa korono"
Prace magisterskie
  • Ludowa tradycja śpiewów majówkowych w Polsce

2015

Prace licencjackie
  • Kultura muzyczno-religijna w parafii pw. św. Antoniego Padewskiego w Lublinie.
  • Działalność zespołu ,, Sołonczanka ,, z Nowego Sołonca jako przykład kultywowania polskiej tradycji w Rumunii.
  • Kultura muzyczno-religijna w parafii p.w. św. Jana Chrzciciela i św. Bartłomieja Apostoła w Kazimierzu Dolnym.
  • Kultura muzyczno-religijna parafii pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kłodnicy Dolnej.
  • Działalność Drohiczyńskich Warsztatów Muzyki Liturgicznej w diecezji drohiczyńskiej i ich kulturotwórcze znaczenie
  • Działalność zespołu "Gospel Rain" jako przykład promowania muzyki gospel w Polsce.
  • Artystyczne i pedagogiczne aspekty metody Emila Jaques - Dalcroze'a, realizowane w ramach przedmiotu rytmika w Społecznym Ognisku Baletowym w Lublinie.
  • Ludowa recepcja śpiewu "Gorzkie Żale" w parafii pw. św. Wawrzyńca w Trzcianie (diecezja rzeszowska).
  • Zespół Tańca Ludowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i jego rola w promowaniu ludowej tradycji muzycznej w środowisku akademickim.
  • Działalność zespołu Scholares Minores pro Musica Antiqua jako przykład kształcenia dzieci i młodzieży w tradycji muzyki dawnej.