Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace licencjackie
- Działalność Zespołu Pieśni i Tańca „Drzewiczanie” oraz jego rola w kultywowaniu i promowaniu ludowej tradycji ziemi opoczyńskiej
- Kultura muzyczno-religijna parafii pw. Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Maniach (diecezja siedlecka)
2021
Prace licencjackie
- Działalność Zespołu Folklorystycznego „Roztocze” oraz jego rola w kultywowaniu i promowaniu ludowej tradycji muzycznej
- Kultura muzyczno-religijna parafii pw. św. Jana Chrzciciela w Nałęczowie (archidiecezja lubelska)
- Obrzędy weselne na Skalnym Podhalu. Tradycja muzyczna i jej przeobrażenia
- Kultywowanie ludowej tradycji kolędowania przez zespoły amatorskie na przykładzie Ogólnopolskiego Przeglądu Zespołów i Grup Kolędniczych Lublinie
- Kultura muzyczno-religijna parafii pw. Św. Marii Magdaleny w Łęcznej (archidiecezja lubelska)
- Śpiewy pogrzebowe w Siemiatyczach na Podlasiu. Tradycja i przeobrażenia
- Inspiracje polskim folklorem w wybranych dziełach Ignacego Jana Paderewskiego
- Kultura muzyczno-religijna parafii pw. Św. Klemensa w Czerminie (diecezja tarnowska)
- Transitus - nabożeństwo paraliturgiczne do św. Franciszka i jego praktyka w wybranych wspólnotach kapucyńskich
- Twórczość wybranych polskich kompozytorów muzyki skrzypcowej XIX wieku inspirowana polskimi tańcami narodowymi
- Działalność Kapeli Maliszów jako przykład współczesnej recepcji muzyki tradycyjnej
- Elementy polskiego folkloru w wybranych utworach Karola Szymanowskiego
- Inspiracje polskim folklorem w wybranych kompozycjach Karola Kazimierza Kurpińskiego
2020
Prace licencjackie
- Kultura muzyczno-religijna parafii pw. Nawrócenia św. Pawła w Bełżycach (archidiecezja lubelska)
- Działalność Strzyżowskiego Chóru Kameralnego i jej wpływ na lokalną kulturę muzyczną
- Elementy polskiego folkloru muzycznego w wybranych pieśniach Stanisława Moniuszki oraz jego XIX-wiecznych kontynuatorów
- Kultywowanie ludowej tradycji muzycznej Kielecczyzny na przykładzie działalności zespołu „Tęgie Chłopy”
- Transcendentalność gatunkowa muzyki folkowej i jej elementów na przykładzie działalności wybranych zespołów z nurtu muzyki współczesnej