2021

Prace licencjackie
  • Edukacja dzieci z chorobami przewlekłymi w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Wiedza uczniów klas siódmych i ósmych na temat osób ze spektrum zaburzeń autystycznych.
  • Arteterapia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lubaczowie
  • Edukacja i terapia dzieci z niepełnosprawnością w dobie pandemii COVID-19
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci przedwcześnie urodzonych w opinii rodziców
  • Rola rodziców we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Metody wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych w opinii rodziców
  • Znaczenie zabawy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością w opinii terapeutów

2020

Prace licencjackie
  • Wsparcie rodzin wychowujących dziecko z Zespołem Downa. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii terapeutów
  • Rozwój dziecka a oddziaływania opiekuńczo-wychowawcze w opinii personelu Domu Małych Dzieci w Chełmie
  • Relacje rodzeństwa dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Reakcje rodziców wobec niepomyślnej diagnozy prenatalnej w świetle badań własnych
  • Postawy studentów wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną na podstawie badań własnych
  • Relacje rówieśnicze dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach VI-VIII szkoły podstawowej ogólnodostępnej
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Postawy społeczeństwa wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych