2010

Prace magisterskie
  • Społeczno-etyczna ocena reklamy dziecięcej
  • Rozwiązywanie problemów uzależnienia alkoholowego w ruchu Anonimowych Alkoholików
  • Proces indywidualizacji we współczesnej kulturze organizacji pracy
  • Podstawy aksjologiczne oceny reklamy
  • Opinia publiczna a postawy obywatelskie
  • Ewolucja systemu ubezpieczeń społecznych w Polsce po 1989 roku
  • Społeczno-gospodarcze uwarunkowania współczesnego terroryzmu
  • Rozwiązywanie problemu uzależnień przez organizację pozarządową na przykładzie stowarzyszenia AGAPE
  • Podstawy ładu gospodarczego w ujęciu Franciszka Jana Mazurka
  • Przemiany modelu rodziny w Polsce po 1989 roku. Aspekt społeczno-etyczny

2009

Prace licencjackie
  • Aktywizacja społeczeństwa na przyładzie działalności Centrum Wolontariatu w Lublinie
  • Społeczno–etyczne aspekty zjawiska mobbingu
  • Francisa Fukuyamy koncepcja kapitału społecznego
  • Specyfika przestępczości kobiet w Polsce
  • Prawo do pracy w ujęciu Franciszka Janusza Mazurka
  • Podstawy szacunku dla osób zmarłych. Ujęcie społeczno-etyczne
  • Etos pracownika socjalnego
  • Sponsoring jako element wizeruku firmy
  • Funkcje osoby zarządzającej zasobami ludzkimi
Prace magisterskie
  • Uzasadnienie potrzeby polityki rodzinnej