Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Funkcjonowanie społeczne wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii działających na terenie Powiatu Puławskiego
- Szkolne i rodzinne uwarunkowania samooceny dzieci z rodzin niepełnych. Studium empiryczne opinii nauczycieli i rodziców świdnickich szkół podstawowych
- Uwarunkowania adaptacji społecznej w opiniach studentów nauk społecznych
2023
Prace magisterskie
- Specyfika studiów e-learningowych w Instytucie Pedagogiki KUL w narracjach wykładowców
- Relacje między rodzeństwem w okresie dzieciństwa w retrospekcjach młodych dorosłych
- Domy dla Dzieci „Nasza Chata” w Przemyślu jako środowisko wsparcia wychowawczego
- Wychowawcze aspekty działalności Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Poniatowej
- Postrzeganie nauczyciela przez uczniów klas VI-VIII oraz ich rodziców. Studium empiryczne
- Funkcje bajek i baśni w rozwoju człowieka w opinii nauczycieli języka polskiego
2022
Prace magisterskie
- Uwarunkowania radzenia sobie ze stratą osoby bliskiej w opiniach studentów
- Uwarunkowania moralności współczesnego człowieka w opiniach studentów pedagogiki
- Zajęcia pozaszkolne jako czynnik wspomagający rozwój uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Obraz rodziny i jego uwarunkowania. Studium porównawcze opinii reprezentantów pokolenia dziadków i wnuków
- Wychowanie do wolności w świetle założeń Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Studium teoretyczno-empiryczne
- Odpowiedzialność w pracy zawodowej nauczyciela w opiniach nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
2016
Prace magisterskie
- Istota wychowania religijnego w myśli Josepha Ratzingera- Benedykta XVI
- Funkcjonowanie szkolne i rodzinne dziecka z nadpobudliwością psychoruchową. Studium indywidualnego przypadku
- Wychowanie do świętości w świetle nauczania Josepha Ratzingera - Benedykta XVI
- Koncepcja wychowania do pokoju w papieskich Orędziach na Światowy Dzień Pokoju (1979-2013)
- Uwarunkowania pozycji socjometrycznej uczniów w grupie klasowej w kontekście ich zaangażowania w portal społecznościowy Facebook. Studium empiryczne na przykładzie Gimnazjum Nr 7 w Lublinie