Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace magisterskie
- Koncepcja odpowiedzialnego rodzicielstwa we współczesnym nauczaniu Kościoła katolickiego. Implikacje pedagogiczne
- Naturalistyczne elementy wychowawczej koncepcji Marii Montessori
- Samotne macierzyństwo jako forma wykluczenia społecznego.Studium przypadku
- Środowiskowe uwarunkowania przemocy domowej na podstawie badań pacjentów Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Tarnobrzegu.
- Wychowawcza rola matki w rodzinie. Studium empiryczne
- Wybrane metody arteterapii w resocjalizacji osadzonych na przykładzie Aresztu Śledczego w Lublinie
- Funkcje i zadania nauczyciela wychowania przedszkolnego na przykładzie wybranej literatury przedmiotu
- Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się w opinii nauczycieli klas I-III szkół podstawowych w powiecie Tomaszów Lubelski
- Funkcjonowanie szkolne dzieci z dysleksją na przykładzie Publicznego Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Karczmiskach
- Pedofilia jako problem badawczy nauk społecznych w świetle wybranej literatury przedmiotu
- Współczesny nauczyciel jako wzór osobowy w wybranej literaturze przedmiotu
- Rodzina szkołą miłości w rozumieniu osób przygotowujących się do zawarcia związku małżeńskiego. Studium przypadku
- Zadania i posłannictwo osób starszych w rodzinie w nauczaniu Świętego Jana Pawła II
- Wybrane techniki samokształcenia w procesie edukacji ustawicznej
- Gminne Przedszkole nr 1 w Kurowie jako środowisko wychowawcze
- Umiejętności edukacyjne uczniów w świetle Ogólnopolskiego Badania Umiejętności Trzecioklasistów. Studium empiryczne
- Zajęcia pozalekcyjne w edukacji szkolnej uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Lublinie.
- Wychowanie patriotyczne młodzieży w rodzinach polonijnych. Studium empiryczne
2015
Prace licencjackie
- Metody i formy pracy wychowawczej z dziećmi z ADHD w wieku wczesnoszkolnym. Analiza problematyki na podstawie wybranych czasopism pedagogicznych
- Muzyka w procesie wspierania rozwoju dziecka w okresie prenatalnym. Pedagogiczna analiza wybranej literatury medycznej, psychologicznej i pedagogicznej