Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Zjawisko cyberprzemocy w opinii uczniów na przykładzie gimnazjum w Sawinie
- Rodzina w wyobrażeniach dzieci z Centrum Interwencji Kryzysowej w Otwocku
- Funkcjonowanie świetlicy szkolnej przy Zespole Placówek Oświatowych imienia Batalionów Chłopskich w Terpentynie. Monografia Pedagogiczna
- Znaczenie dogoterapii w procesie rehabilitacji dzieci z autyzmem w świetle literatury przedmiotu
- Szkolne funkcjonowanie dzieci imigrantów z Polski w szkole islandzkiej na obszarze Reykjaviku.
2015
Prace licencjackie
- Realizacja funkcji wychowawczej w edukacji przedszkolnej w opinii rodziców dzieci przedszkola w Lipsku.
- Formy spędzania czasu wolnego dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół w Gminie Kłoczew
- Kształcenie wyższe osób osadzonych w kontekście resocjalizacji
- Preferowane i realizowane formy spędzania wolnego czasu przez młodzież na przykładzie Gimnazjum Publicznego w Wąwolnicy.
- Udział Kościoła Katolickiego w pedagogizacji rodziców.
- Przyczyny zachowań agresywnych młodzieży na przykładzie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Koszczyca- Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.
- Kompetencje certyfikowanych tłumaczy języka migowego. Studium przypadku
2014
Prace licencjackie
- Adaptacja dziecka 3-letniego do funkcjonowania w grupie przedszkolnej w opinii rodziców i nauczycieli na przykładzie Przedszkola Publicznego w Soninie.
- Znaczenie hipoterapii w rehabilitacji dzieci w wieku szkolnym na przykładzie wybranych ośrodków w województwie lubelskim
- Zadania przedszkola w przygotowaniu dziecka sześcioletniego do rzeczywistości szkolnej w opinii nauczycieli na przykładzie Oddziału Przedszkolnego w Rudniku Szlacheckim.
- Specyfika wychowania religijnego w rodzinach wielowyznaniowych na przykładzie parafii Św. Wacława w Żytomierzu.
- Rodzina w wyobrażeniach dzieci 4-letnich z rodzin rozbitych. Studium przypadku.
- Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców na przykładzie Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie
- Znaczenie wybranych multimedialnych programów dydaktycznych w kształceniu zintegrowanym na przykładzie Szkoły Podstawowej imienia Marii Konopnickiej w Mołodiatyczach
- Oczekiwania rodziców wobec wychowania przedszkolnego według koncepcji Bł. Edmunda Bojanowskiego na przykładzie Przedszkola Parafialnego w Kamieniu.