Marek Jeziorański

2016

Prace licencjackie
  • Zjawisko cyberprzemocy w opinii uczniów na przykładzie gimnazjum w Sawinie
  • Rodzina w wyobrażeniach dzieci z Centrum Interwencji Kryzysowej w Otwocku
  • Funkcjonowanie świetlicy szkolnej przy Zespole Placówek Oświatowych imienia Batalionów Chłopskich w Terpentynie. Monografia Pedagogiczna
  • Znaczenie dogoterapii w procesie rehabilitacji dzieci z autyzmem w świetle literatury przedmiotu
  • Szkolne funkcjonowanie dzieci imigrantów z Polski w szkole islandzkiej na obszarze Reykjaviku.

2015

Prace licencjackie
  • Realizacja funkcji wychowawczej w edukacji przedszkolnej w opinii rodziców dzieci przedszkola w Lipsku.
  • Formy spędzania czasu wolnego dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół w Gminie Kłoczew
  • Kształcenie wyższe osób osadzonych w kontekście resocjalizacji
  • Preferowane i realizowane formy spędzania wolnego czasu przez młodzież na przykładzie Gimnazjum Publicznego w Wąwolnicy.
  • Udział Kościoła Katolickiego w pedagogizacji rodziców.
  • Przyczyny zachowań agresywnych młodzieży na przykładzie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Koszczyca- Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.
  • Kompetencje certyfikowanych tłumaczy języka migowego. Studium przypadku

2014

Prace licencjackie
  • Adaptacja dziecka 3-letniego do funkcjonowania w grupie przedszkolnej w opinii rodziców i nauczycieli na przykładzie Przedszkola Publicznego w Soninie.
  • Znaczenie hipoterapii w rehabilitacji dzieci w wieku szkolnym na przykładzie wybranych ośrodków w województwie lubelskim
  • Zadania przedszkola w przygotowaniu dziecka sześcioletniego do rzeczywistości szkolnej w opinii nauczycieli na przykładzie Oddziału Przedszkolnego w Rudniku Szlacheckim.
  • Specyfika wychowania religijnego w rodzinach wielowyznaniowych na przykładzie parafii Św. Wacława w Żytomierzu.
  • Rodzina w wyobrażeniach dzieci 4-letnich z rodzin rozbitych. Studium przypadku.
  • Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców na przykładzie Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie
  • Znaczenie wybranych multimedialnych programów dydaktycznych w kształceniu zintegrowanym na przykładzie Szkoły Podstawowej imienia Marii Konopnickiej w Mołodiatyczach
  • Oczekiwania rodziców wobec wychowania przedszkolnego według koncepcji Bł. Edmunda Bojanowskiego na przykładzie Przedszkola Parafialnego w Kamieniu.