2018

Prace magisterskie
  • Kulturowa rola fotografii we współczesnym społeczeństwie w świetle badań ankietowych

2017

Prace magisterskie
  • Wizerunek kobiety w wybranych polskich reklamach telewizyjnych w 1996, 2006, 2016 roku. Analiza porównawcza.
  • Recepcja ikony na przykładzie Pracowni Artystycznej Św. Łukasza w Lublinie

2016

Prace licencjackie
  • Recepcja telewizyjnych audycji kulinarnych przez studentów lubelskich uczelni na podstawie badań ankietowych
  • Granice wolności artystycznej w muzyce metalowej na przykładzie wybranych wideoklipów
Prace magisterskie
  • Globalny i glokalny wymiar Suwałki Blues Festival w świetle badań ankietowych przeprowadzonych wśród mieszkańców miasta.
  • Promowanie fantastyki w działalności domu kultury Narnia w społeczności lokalnej, na podstawie badań ankietowych
  • Kultura więzienna w filmach "Skazani na Shawshank" Franka Darabont'y i "Symetria" Konrada Niewolskiego - analiza porównawcza.
  • Wizerunek kobiety w wybranych filmach Woody`ego Allena.

2015

Prace magisterskie
  • Obraz małżeństwa i rodziny w świadomości studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, na podstawie badań ankietowych
  • Fundusze strukturalne i programy pomocowe Unii Europejskiej szansą rozwoju kultury na przykładzie projektów zrealizowanych we Włodawie, w latach 2004-2014.
  • Kultura Web 3.0 jako nowa przestrzeń komunikacyjna społeczeństwa transgresyjnego na podstawie internetowych badań ankietowych

2014

Prace magisterskie
  • Analiza mowy ciała wybranych reklam telewizyjnych w świetle idei postmodernizmu.

2013

Prace licencjackie
  • Kulturowo-społeczne determinanty dekoracji wnętrz mieszkań na podstawie badań ankietowych studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
  • Rola dziecka we współczesnej rodzinie w opinii lubelskich licealistów na podstawie badań ankietowych.
  • Role społeczne kobiet na podstawie filmów "Służące" i "Smażone zielone pomidory".
  • Wpływ Gminnego Ośrodka Kultury w Sławatyczach na aktywność kulturalną młodzieży gimnazjalnej w świetle badań ankietowych.
  • Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej na przykładzie stacji TVP1 i TVN w styczniu 2013 roku.
  • Rola smartfonów w rozwoju kultury gadżetu na podstawie internetowych badań ankietowych.
Prace magisterskie
  • Teatry prywatne w Polsce na przykładzie teatrów: Polonia, 6.piętro oraz Kamienica