Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace magisterskie
- Cechy stylu dziennikarskiego Patryka Mikiciuka i Mateusza Borka naYouTube
- Kształtowanie wizerunku sportowców na podstawie profili polskich dziennikarzy sportowych na portalu Twitter w 2021 roku
- Microsoft Teams jako narzędzie komunikacji i nauczania zdalnego w opinii studentów
- Instagram i TikTok jako narzędzia wyrażania tożsamości użytkowników na podstawie badań ankietowych
- Internetowy wizerunek Edyty Górniak w latach 2019-2022
- Wykorzystywanie Facebooka oraz Instagrama w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie branży gastronomicznej
- Instagram jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie studentów lubelskich uczelni
- Wykorzystanie nowych technologii do realizacji Gali Oscarowej w latach 2020-2021 na podstawie materiałów internetowych
2021
Prace magisterskie
- Mediatyzacja zabójstw na przykładzie reportaży telewizyjnych online: „Uwaga" i " Interwencja"
- Wykorzystywanie mediów społecznościowych w celach marketingowych i wizerunkowych na przykładzie szkól tańca w Lublinie
- Komunikacja wizualna wybranych eksponatów online Salvadora Dalego w świetle senników
2018
Prace magisterskie
- Obraz kultury kulinarnej w polskiej blogosferze w świetle badań ankietowych
- Multimodalna analiza widowisk muzycznych na wybranych przykładach
- Kulturowa rola fotografii we współczesnym społeczeństwie w świetle badań ankietowych
2017
Prace magisterskie
- Wizerunek kobiety w wybranych polskich reklamach telewizyjnych w 1996, 2006, 2016 roku. Analiza porównawcza.
- Recepcja ikony na przykładzie Pracowni Artystycznej Św. Łukasza w Lublinie
2016
Prace licencjackie
- Recepcja telewizyjnych audycji kulinarnych przez studentów lubelskich uczelni na podstawie badań ankietowych
- Granice wolności artystycznej w muzyce metalowej na przykładzie wybranych wideoklipów
Prace magisterskie
- Globalny i glokalny wymiar Suwałki Blues Festival w świetle badań ankietowych przeprowadzonych wśród mieszkańców miasta.
- Promowanie fantastyki w działalności domu kultury Narnia w społeczności lokalnej, na podstawie badań ankietowych