Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Stosunek do wolontariatu młodzieży klas VI i VII Szkoły Podstawowej im. Generała Franciszka Kleeberga w Kocku
- Wychowawcza funkcja gier planszowych na przykładzie działalności Fundacji Animatorów i Twórców Kultury TRACH
- Wartości i postawy przekazywane w wybranych lekturach szkolnych w klasie piątej szkoły podstawowej w opinii nauczycieli języka polskiego
- Realizacja założeń i zasad działalności Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo
- Realizacja założeń wychowawczych Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w Ośrodku nr 1 "Teatr"
- Oczekiwania rodziców wobec niepublicznych przedszkoli na Lubelszczyźnie
- Motywacja wolontariuszy do pracy z dziećmi z chorobami nowotworowymi. Studium przypadku
- Wychowawczo-edukacyjny potencjał żółtej gałęzi w Stowarzyszeniu Harcerstwa Katolickiego ,,Zawisza" Federacja Skautingu Europejskiego
- Aranżacja przestrzeni sali przedszkolnej a emocjonalny i poznawczy rozwój dziecka w opinii nauczycieli
- Zasady organizacji wolontariatu na rzecz osób z niepełnosprawnością na Lubelszczyźnie
- Uwarunkowania stosowania środków psychoaktywnych przez młodzież 8 klasy Szkoły Podstawowej w Przytocznie
- Trudności doświadczane przez wolontariuszy Salezjańskiego Ośrodka Misyjnego w Warszawie podczas wolontariatów długo i krótkoterminowych
2020
Prace licencjackie
- Metoda in vitro w opinii studentów III roku pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Rola babci i dziadka w wychowaniu dzieci przedszkolnych w opinii rodziców
- Motywacje wolontariuszy szkolnego koła wolontariatu w Zespole Szkół Zawodowy Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach do podejmowania działalności wolontariackiej
- Główne założenia Systemu Prewencyjnego w życiu Laury Meozzi
- Specyfika funkcjonowania grup przedszkolnych zróżnicowanych wiekowo w opinii rodziców
- Sposoby organizacji czasu wolnego dzieci w młodszym wieku szkolnym w opinii rodziców
- Znaczenie filmów i seriali animowanych w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Studium empiryczne
- Rola nauczyciela we wspomaganiu procesu adaptacji dzieci w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej im. ks. Jerzego Popiełuszki w Bukowej