Katarzyna Braun

2023

Prace licencjackie
  • Relacje międzypokoleniowe w rodzinach z dziećmi w wieku wczesnej adolescencji. Studium przypadku
  • Wychowanie przez wypoczynek w opinii uczestników kolonii w Białym Dunajcu w latach 2021-22
  • Liberalny styl wychowania w opinii rodziców wychowanków Niepublicznego Przedszkola „Martynka” w Lublinie
  • Oczekiwania uczestników związane z przynależnością do Liturgicznej Służby Ołtarza i Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy rzymskokatolickiej parafii pw. św. Maksymiliana w Weryni

2022

Prace dyplomowe
  • Styl wychowania w rodzinie a motywacja dziecka do nauki.
  • Edukacja emocjonalna dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych w perspektywie rozwijania inteligencji emocjonalnej.
  • Szanse i wyzwania edukacji dwujęzycznej w oczach uczniów realizujących program dwujęzyczny w polskich szkołach ponadpodstawowych
  • Motywacja uczniów szkół ponadpodstawowych do uczenia się w kontekście zastosowanych metod i postawy prowadzącego zajęcia
  • Czynniki warunkujące samoocenę u uczniów VIII klasy szkoły podstawowej
  • Metody aktywizujące w nauczaniu historii muzyki w Szkole Muzycznej II st.im.T.Szeligowskiego w Lublinie.Tradycja i wspołczesność.
  • Wychowawcza funkcja realizowana podczas lekcji chemii.
  • Strategie pracy emocjonalnej nauczycieli a narażenie na wypalenie zawodowe
  • Czynniki warunkujące chęć uczestnictwa uczniów w zajęciach muzyki w klasach 6-7.
  • Metody aktywizujące wykorzystywane w metodyce nauczania języka angielskiego w klasach VI-VII szkoły podstawowej
Prace licencjackie
  • Znaczenie zaangażowania w pomoc potrzebującym w codziennym życiu wolontariuszy
  • Narodziny dziecka a relacje małżeńskie. Studium przypadku
  • Sposoby spędzania czasu wolnego uczniów klas 7-8 w Szkole Podstawowej nr 3 w Janowie Lubelskim
  • Sytuacja dziecka wychowującego się w rodzinie niepełnej w opinii studentów III roku pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Przemoc domowa jako zjawisko warunkujące dalsze losy ofiar w opinii studentów wybranych uczelni lubelskich
  • Wybrane modele funkcjonowania młodzieżowych ośrodków socjoterapii a efektywność ich działania w opinii wychowawców. Studium porównawcze