Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace licencjackie
- Relacje międzypokoleniowe w rodzinach z dziećmi w wieku wczesnej adolescencji. Studium przypadku
- Wychowanie przez wypoczynek w opinii uczestników kolonii w Białym Dunajcu w latach 2021-22
- Liberalny styl wychowania w opinii rodziców wychowanków Niepublicznego Przedszkola „Martynka” w Lublinie
- Oczekiwania uczestników związane z przynależnością do Liturgicznej Służby Ołtarza i Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy rzymskokatolickiej parafii pw. św. Maksymiliana w Weryni
2022
Prace dyplomowe
- Styl wychowania w rodzinie a motywacja dziecka do nauki.
- Edukacja emocjonalna dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych w perspektywie rozwijania inteligencji emocjonalnej.
- Szanse i wyzwania edukacji dwujęzycznej w oczach uczniów realizujących program dwujęzyczny w polskich szkołach ponadpodstawowych
- Motywacja uczniów szkół ponadpodstawowych do
uczenia się w kontekście zastosowanych metod
i postawy prowadzącego zajęcia
- Czynniki warunkujące samoocenę u uczniów VIII klasy szkoły podstawowej
- Metody aktywizujące w nauczaniu historii muzyki w Szkole Muzycznej II st.im.T.Szeligowskiego w Lublinie.Tradycja i wspołczesność.
- Wychowawcza funkcja realizowana podczas lekcji chemii.
- Strategie pracy emocjonalnej nauczycieli a narażenie na wypalenie zawodowe
- Czynniki warunkujące chęć uczestnictwa uczniów w zajęciach muzyki w klasach 6-7.
- Metody aktywizujące wykorzystywane w metodyce nauczania języka angielskiego w klasach VI-VII szkoły podstawowej
Prace licencjackie
- Znaczenie zaangażowania w pomoc potrzebującym w codziennym życiu wolontariuszy
- Narodziny dziecka a relacje małżeńskie. Studium przypadku
- Sposoby spędzania czasu wolnego uczniów klas 7-8 w Szkole Podstawowej nr 3 w Janowie Lubelskim
- Sytuacja dziecka wychowującego się w rodzinie niepełnej w opinii studentów III roku pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Przemoc domowa jako zjawisko warunkujące dalsze losy ofiar w opinii studentów wybranych uczelni lubelskich
- Wybrane modele funkcjonowania młodzieżowych ośrodków socjoterapii a efektywność ich działania w opinii wychowawców. Studium porównawcze