Katarzyna Braun

2017

Prace dyplomowe
  • Specyfika funkcjonowania klasy integracyjnejna przykłądzie kl. VI A Szkoły Podstawowej w Lublinie
Prace magisterskie
  • Błędy wychowawcze rodziców i ich konsekwencje w funkcjonowaniu dzieci w środowisku szkolnym w opinii rodziców i nauczycieli. Studium empiryczne
  • Samotne macierzyństwo jako przedmiot badań pedagogicznych. Analiza współczesnego dorobku badawczego
  • Efektywność pracy pracownika socjalnego z perspektywy klienta. Studium empiryczne na podstawie funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Platerowie
  • Praca opiekuńczo-wychowawcza Sióstr Kapucynek Najświętszego Serca Jezusa na przykładzie funkcjonowania Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
  • Uczestnictwo osób niewidomych w życiu kulturalnym na przykładzie działalności stowarzyszenia De Facto
  • Czynniki warunkujące podejmowanie decyzji o prostytuowaniu się kobiet (w świetle badań własnych).
  • Specyfika funkcjonowania rodziny dotkniętej zdradą małżeńską w świetle literatury przedmiotu
  • Funkcje przedszkola w przygotowaniu dziecka do podjęcia nauki szkolnej w świetle wybranych czasopism pedagogicznych

2016

Prace dyplomowe
  • Znaczenie zajęć plastycznych w integralnym rozwoju dziecka na II etapie kształcenia.
  • Zarys koncepcji szkoły jako wspólnoty osób.
  • Misja i etos szkolnego doradcy zawodowego.
  • Znaczenie czytelnictwa w rozwoju wybranych sfer życiowych dzieci i młodzieży.
  • Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu relacji społecznych dzieci.
  • Znaczenie zespołów ludowych w procesie wychowania dzieci.
  • Metody pracy z dzieckiem z autyzmem w szkole integracyjnej.
  • Zaspokojenie potrzeb dzieci w wieku szkolnym w rodzinach z problemem alkoholowym.
  • Korona Polskiego wychowania jako pomoc w integralnym wychowaniu młodego pokolenia.
  • Efektywność realizacji założeń podstawy programowej z wiedzy o kulturze (na przykładzie wybranych lubelskich liceów ogólnokształcących)
  • Polski język migowy jako spsoób komunikacji osób z głębokim uszkodzeniem słuchu.