Justyna Szulich-Kałuża

2015

Prace licencjackie
  • Obraz społeczeństwa rosyjskiego w reportażach Barbary Włodarczyk pt. "Szerokie tory"
  • Blog jako narzędzie kreowania wizerunku- na przykładzie blogów modowych: macademiangirl.com i mrvintage.pl.
  • Specyfika przekazu treści religijnych w felietonach Szymona Hołowni.
  • Wielość kultur i religii w reportażach Martyny Wojciechowskiej z cyklu ,,Kobieta na krańcu świata".
  • Style komunikacji medialnej Josepa Guardioli i José Mourinho w latach 2010-2012 – analiza porównawcza.
Prace magisterskie
  • Wizerunek Unii Europejskiej na portalach społecznościowych YouTube i Facebook w 2014 roku.
  • Aspekty retoryczne w wybranych przemówieniach prezydenta Baracka Obamy
  • Cechy dziennikarstwa podróżniczego na przykładzie twórczości literackiej Wojciecha Cejrowskiego i Beaty Pawlikowskiej

2014

Prace licencjackie
  • Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serialu „Przepis na życie”
  • Wizerunek medialny Marszu Niepodległości 2013 w stacji TVN.
  • Hip-hop w wybranych programach telewizyjnych- komercjalizacja czy estetyzacja sztuki ulicy.
  • Fenomen kanału Max Kolonko - MaxTV w serwisie YouTube
  • Cechy dziennikarstwa motoryzacyjnego w Polsce na przykładzie wybranych programów w stacji TVN Turbo
  • Inspiracje literaturą anglo-amerykańską w tekstach utworów zespołu Iron Maiden
  • Sukcesy i porażki reprezentacji polskich siatkarzy na Mistrzostwach Europy (2009) i Świata (2010) na łamach "Przeglądu Sportowego".
  • Fenomen popularności tanecznych programów telewizyjnych w Polsce, na podstawie programu "You Can Dance".
  • Treść i forma publikacji o abdykacji Benedykta XVI na stronach deon.pl i onet.pl
  • Portal społecznościowy Twitter jako nowy kanał komunikacyjny i informacyjny dziennikarzy sportowych
  • "Nowy feminizm" w nauczaniu Jana Pawła II
  • Dziennikarskie formy przekazu treści kulturowych w programie "Boso przez świat"