Justyna Szulich-Kałuża

2010

Prace magisterskie
  • Rola marketingu społecznego w działalności NSZZ Solidarność Regionu Środkowowschodniego w latach 2001-2008
  • Wizerunek myśliwego w świadomości mieszkańców Chełma
  • Rola mediów w edukacji na przykładzie Gimnazjum nr 8 w Chełmie
  • Wzory zachowań kibiców sportowych wybranych klubów piłkarskich Lubelszczyzny
  • Promowanie kultury w prasie na przykładzie "Wprost" i "Newsweek" w latach 2007 - 2009
  • Koncepcja "nowych ubogich" w zglobalizowanym świecie w ujęciu Zygmunta Baumana
  • Treść i forma reklamy społecznej w Polsce
  • Wartości życiowe i aspiracje edukacyjne maturzystów na przykładzie IV Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie
  • Wartość patriotyzmu w społeczeństwie globalnym
  • Społeczny odbiór filmu "Popiełuszko - wolność jest w nas" w prasie polskiej w roku 2009
  • Rola Internetu w kształtowaniu postaw młodzieży gimnazjalnej

2009

Prace magisterskie
  • Internet jako środek komunikacji młodzieży w społeczeństwie globalnym
  • Wzór kobiecości upowszechniany na łamach "Wysokich Obcasów" w latach 2006 - 2008
  • Rola Internetu w edukacji osób niepełnosprawnych
  • Męskie i kobiece kody komunikacyjne
  • Czas wolny osób bezrobotnych z terenu powiatu krasnostawskiego
  • Funkcje socjalizacyjne czasopism dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie "Świerszczyka" z 2007 roku
  • Formy komunikowania w Internecie
  • Kształtowanie tożsamości dziecka w wieku przedszkolnym w rodzinie
  • Role społeczne kobiet lansowane w prasie kobiecej - Na podstawie analizy miesięcznika "Zwierciadło" z 2007 roku