Justyna Szulich-Kałuża

2017

Prace magisterskie
  • Style życia propagowane w programach lifestylowch na przykładzie "Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN"
  • Role kobiety w Islamie w publikacjach magazynu National Geographic. Analiza porównawcza wydań polskich i amerykańskich
  • Portrety kobiet w horrorach na przykładzie filmów: "Naznaczony", "Obecność", "Sierociniec" i "Inni"

2016

Prace licencjackie
  • Style komunikacji medialnej Alexa Fergusona w latach 2005-2013
  • Symbolika świąt Bożego Narodzenia w wybranych reklamach audiowizualnych
  • Archetypy kobiecości w mitologii greckiej upowszechniane w magazynie "Zwierciadło"
  • Formy promocji zdrowego stylu życia na podstawie aktywności medialnej Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
  • Obraz dziennikarza w polskich serialach "Samo Życie" oraz "Singielka"
  • Obraz dziennikarza śledczego ukazany w trylogii Millenium Stiega Larssona
  • Motywy i formy w twórczości Andrzeja Stasiuka
Prace magisterskie
  • Medialny wizerunek EURO 2012 na łamach "Przeglądu Sportowego"
  • Świat wartości w animowanych filmach wytwórni The Walt Disney Company
  • Symbolika w fabule "Dekalogu" Krzysztofa Kieślowskiego
  • Kobiece ciało w fotografii: między ukazaniem piękna a uprzedmiotowieniem
  • Proces islamizacji Europy w dyskursie prasowym polskich tygodników opiniotwórczych z lat 2010-2015.

2015

Prace licencjackie
  • Wizerunek Papieża Franciszka w polskich tygodnikach opiniotwórczych: "Polityka", "Newsweek", "Do Rzeczy, "wSieci" w latach 2013-2014
  • Dyskusja o gender na łamach tygodników : "Gość Niedzielny", "Newsweek", "Polityka" w latach: 2012-2014
  • Relacja lekarz - pacjent w serialu "Lekarze" i na podstawie badań w Poradni Zdrowia KUL - analiza porównawcza.
  • Funkcja terapeutyczna tańca w filmach "Step up", "Wytańczyć marzenia" oraz "Billy Elliot"
  • Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej w serialu "Prawo Agaty".