Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace magisterskie
- Style życia propagowane w programach lifestylowch na przykładzie "Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN"
- Role kobiety w Islamie w publikacjach magazynu National Geographic. Analiza porównawcza wydań polskich i amerykańskich
- Portrety kobiet w horrorach na przykładzie filmów: "Naznaczony", "Obecność", "Sierociniec" i "Inni"
2016
Prace licencjackie
- Style komunikacji medialnej Alexa Fergusona w latach 2005-2013
- Symbolika świąt Bożego Narodzenia w wybranych reklamach audiowizualnych
- Archetypy kobiecości w mitologii greckiej upowszechniane w magazynie "Zwierciadło"
- Formy promocji zdrowego stylu życia na podstawie aktywności medialnej Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
- Obraz dziennikarza w polskich serialach "Samo Życie" oraz "Singielka"
- Obraz dziennikarza śledczego ukazany w trylogii Millenium Stiega Larssona
- Motywy i formy w twórczości Andrzeja Stasiuka
Prace magisterskie
- Medialny wizerunek EURO 2012 na łamach "Przeglądu Sportowego"
- Świat wartości w animowanych filmach wytwórni The Walt Disney Company
- Symbolika w fabule "Dekalogu" Krzysztofa Kieślowskiego
- Kobiece ciało w fotografii: między ukazaniem piękna a uprzedmiotowieniem
- Proces islamizacji Europy w dyskursie prasowym polskich tygodników opiniotwórczych z lat 2010-2015.
2015
Prace licencjackie
- Wizerunek Papieża Franciszka w polskich tygodnikach opiniotwórczych: "Polityka", "Newsweek", "Do Rzeczy, "wSieci" w latach 2013-2014
- Dyskusja o gender na łamach tygodników : "Gość Niedzielny", "Newsweek", "Polityka" w latach: 2012-2014
- Relacja lekarz - pacjent w serialu "Lekarze" i na podstawie badań w Poradni Zdrowia KUL - analiza porównawcza.
- Funkcja terapeutyczna tańca w filmach "Step up", "Wytańczyć marzenia" oraz "Billy Elliot"
- Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej w serialu "Prawo Agaty".