Justyna Szulich-Kałuża

2009

Prace magisterskie
  • Rola książki w życiu młodzieży licealnej Lublina
  • Kultura studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
  • Wartości i cele życiowe w programach telewizji publicznej - na przykładzie programu "Spotkajmy się" emitowanego w 2008 roku

2008

Prace magisterskie
  • Socjologiczne aspekty funkcjonowania mediów w rodzinie.
  • Rola edukacji w społeczeństwie informacyjnym
  • Eutanazja dylemat życia i śmierci w opinii młodzieży XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie.
  • Modele wychowania do mediów w świadomości rodziców dzieci klas czwartych wybranych szkół podstawowych Lublina i Kraśnika.
  • Stereotyp kobiety kreowany w reklamie telewizyjnej - na przykładzie stacji TVN w roku 2007
  • Współczesny ideał kobiecości w opinii studentów na podstawie badań w uczelniach warszawskich
  • Funkcja socjalizacyjna warsztatów terapii zajęciowej na przykładzie Warsztatów Terapii Zajęciowej przy Integracyjnym Stowarzyszeniu Osób Niepełnosprawnych "Prometeusz" w Chełmie
  • Hierarchia wartości życiowych młodzieży liceów ogólnokształcących w Chełmie i w Warszawie.
  • Tożsamość etniczno-kulturowa Ormian na terenie południowo - wschodniej Polski
  • Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej na przykładzie wybranych reklam pierwszego i drugiego programu Telewizji Polskiej pochodzących z 2007 r.
  • Różnorodność postaw patriotycznych Polaków na podstawie analizy publikacji tygodnika "Polityka" w latach 1989 - 2003.
  • Współczesny ideał męskości w opinii studentek uczelni warszawskich
  • Media elektroniczne - korzyści i zagrożenia społeczne.

2007

Prace magisterskie
  • Amerykańskie wzory kulturowe w polskich mediach po 1989 roku na podstawie analizy zawartości tygodnika "Wprost"
  • Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych
  • Rola mediów w kształtowaniu kultury globalnej
  • Model rodziny kierowany w polskich mediach w latach 2000-2006 - na przykładzie miesięcznika "Twój styl"