2025
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Członkostwo w zespole recenzentów czasopisma naukowego
- Member of the journal's review team
[Członek zespołu recenzentów czasopisma ]
[w:] Humanities and Social Sciences
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji
Przyjęcie gościa z zagranicznego ośrodka naukowego
Przyjęcie gościa z krajowego ośrodka naukowego
2024
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- “AI, will you help?” How learners use Artificial Intelligence when writing.
[„AI, pomożesz?” Jak uczniowie korzystają ze sztucznej inteligencji podczas pisania]
[w:] XLinguae - Developing Academic Students’ Writing Competence in the Generative AI Environment
[Rozwijanie kompetencji pisania u studentów w środowisku sztucznej inteligencji]
[w:] Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova - ARTIFICIAL INTELLIGENCE TOOLS IN ACADEMIC WRITING INSTRUCTION: EXPLORING THE POTENTIAL OF ON-DEMAND AI ASSISTANCE IN THE WRITING PROCESS
[NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W NAUCZANIU SPRAWNOŚCI PISANIA NA POZIOMIE AKADEMICKIM. BADANIE POTENCJAŁU WSPOMAGANIA PROCESU PISANIA W JĘZYKU OBCYM]
[w:] Roczniki Humanistyczne
Recenzja artykułu naukowego
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Nauczanie i uczenie się języków dzisiaj. Wyzwania i możliwości.
- Future language teachers in the generative AI environment. Roles, dangers and challenges.
[Przyszli nauczyciele języków w generatywnym środowisku AI. Role, zagrożenia i wyzwania.] - Style i strategie uczenia się języka obcego uczniów niesłyszących - raport z badań
- Affective Factors in the Process of Teaching Foreign Languages to Trilingual Students
- Navigating Challenges and Opportunities of Teaching and Learning Foreign Languages
[Radzenie sobie z wyzwaniami i możliwościami nauczania i uczenia się języków obcych] - Research on SL at English studies
[Badania nad metodą Service Learning na przykładze studentów filologii angielskiej]
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Organizacja konferencji
Stypendium w ramach programu Erasmus
Przyjęcie gościa z zagranicznego ośrodka naukowego
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym przez MEiN
Usługi dydaktyczne w kraju
Nagroda wewnętrzna
2023
Książka naukowa recenzowana
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- The Impact of Service-Learning on English Education. A Socio-Cultural Project as an Attempt to Increase Cultural Awareness
[Wpływ Service Learning (nauki przez służbę) na edukację angielską. Projekt społeczno-kulturalny jako próba zwiększenia świadomości kulturowej]
[w:] New Horizons in English Studies (ISSN: 2543-8980)
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
Recenzja podręcznika akademickiego
Wykonawca w realizowanym projekcie finansowanym przez NCBiR
2022
Recenzja artykułu naukowego
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Wykonawca w realizowanym projekcie - organizacja międzynarodowa
Działania promocyjne na rzecz Uniwersytetu
2021
Wykonawca w realizowanym projekcie - organizacja międzynarodowa
2018
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Learning Strategies in Reading Comprehension of Trilingual Advanced Learners: Comparing L2 and L3 Study Habits.(Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem u trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się w L2 i L3).
[Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się L2 i L3.]
[w:] Rivista di Psicolinguistica Applicata-Journal of Applied Psycholinguistics