Izabela Olszak

Learning Strategies in Reading Comprehension of Trilingual Advanced Learners: Comparing L2 and L3 Study Habits.(Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem u trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się w L2 i L3).

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Rivista di Psicolinguistica Applicata-Journal of Applied Psycholinguistics (ISSN: 1592-1328)
Współautorzy: Jarosław Krajka Prof. dr hab.
Rok wydania: 2018
Tom: XVII
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 111-126
Dostęp WWW: http://www.libraweb.net/sommari.php?chiave=77
DOI: 10.19272/201807702007



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Izabela Olszak and Jarosław Krajka Prof. dr hab.",
title = "Learning Strategies in Reading Comprehension of Trilingual Advanced Learners: Comparing L2 and L3 Study Habits.(Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem u trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się w L2 i L3).",
journal = "Rivista di Psicolinguistica Applicata-Journal of Applied Psycholinguistics",
year = "2018",
number = "2",
pages = "111-126"
}

Cytowanie w formacie APA:
Olszak, I. and Jarosław Krajka Prof. dr hab.(2018). Learning Strategies in Reading Comprehension of Trilingual Advanced Learners: Comparing L2 and L3 Study Habits.(Strategie uczenia się czytania ze zrozumieniem u trójjęzycznych zaawansowanych uczniów: porównanie nawyków uczenia się w L2 i L3). Rivista di Psicolinguistica Applicata-Journal of Applied Psycholinguistics, 2, 111-126.