Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace dyplomowe
- Idee Jeana Vanier w programie wychowawczym szkoły
- Wspomaganie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem na lekcjach języka angielskiego na III etapie edukacyjnym
- Funkcjonowanie osób starszych z chorobą otępienną i chorobą Parkinsona
Prace magisterskie
- Funkcjonowanie dziecka z wrodzoną niepełnosprawnością ruchową w edukacji wczesnoszkolnej w klasach integracyjnych. Studium indywidualnego przypadku
- Dogoterapia jako forma wspierania aktywności poznawczej, fizycznej i społecznej osób z chorobą Alzhaimera
- Funkcjonowanie szkolne dzieci z rodzin imigrantów na terenie Lublina. Studium indywidualnego przypadku
- Rozwoj kompetencji społecznych dzieci z autyzmem a ich własne sposoby komunikacji i kształtowania relacji z innymi w przedszkolu specjalnym.
- Wspomaganie rozwoju kompetencji matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym przez ich nauczycieli i rodziców
- Rola zabawy we wspomaganiu rozwoju i funkcjonowania dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
- Deklarowanie pełnienia roli rodziców dziecka z niepełnosprawnością przez studentki pedagogiki i ich narzeczonych/mężów
- Uwarunkowania aspiracji zawodowych dzieci z niepełnosprawnością ruchową
- Więzi rodzinne dzieci i młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym a ich funkcjonowanie w świetlicy środowiskowej w perspektywie szans kształcenia i wychowania
- Zakres i znaczenie wsparcia społecznego dla rodzin wychowujących dziecko z autyzmem w wieku przedszkolnym na terenie miasta Lublina
- Relacje z ojcem a psychospołeczne funkcjonowanie dziewcząt z placówki wsparcia dziennego typu opiekuńczego Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo
2016
Prace dyplomowe
- Wspieranie rozwoju poznawczego u dziecka z autyzmem w klasie IV na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Studium przypadku
- Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w przedszkolu integracyjnym. Badania w Przedszkolu integracyjnym nr 3 w Kraśniku Fabrycznym
- Praca terapeutyczna z uczniem mającym trudności w czytaniu i pisaniu w klasie II
- Trudności w uczeniu się dziecka w VI klasie szkoły podstawowej - studium przypadku
- Uczeń ryzyka dysleksji w klasie III szkoły podstawowej. Studium przypadku
- Charakterystyka funkcjonowania poznawczego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - studium indywidualnego przypadku