Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace dyplomowe
- Funkcjonowanie społeczne dziewczynki z autyzmem
- Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w wieku 10 lat w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym
- Funcjonowanie dziecka z ryzykiem dysleksji w szkole ogólnodostępnej
- Wspieranie rozwoju motoryki dzieci czteroletnich. Studium przypadku
- Wspieranie rozwoju sfery ruchowej dziecka z rozpoznaniem autyzmu na lekcjach wychowania fizycznego w szkole podstawowej. Studium przypadku
- Dogoterapia – terapia wspomagająca rehabilitację dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
- Funkcjonowanie osoby dorosłej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Studium przypadku
- Funkcjonowanie emocjonalne młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
- Funkcjonowanie osoby dorosłej z dziecięcym porażeniem mózgowym. Studium przypadku
- Funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera z szkole ogólnodostępnej
- Integracja uczniów z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej z oddziałami integracyjnymi. Na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. pamięci Majdanka w Lublinie
- Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
- Zastosowanie Metody Krakowskiej w terapii małego dziecka z zespołem Downa
- Specyfika funkcjonowania dziecka z autyzmem w klasie integracyjnej. Studium przypadku
- Gry i zabawy edukacyjne jako pomoc w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami
- Autyzm i zespół Aspergera w autobiografii. Studium przypadku
- Funcjonowanie psychospołęczne ucznia z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium indywidualnego przypadku
- Funcjonowanie dziecka z zaburzoną integracją sensoryczną w wieku przedszkolnym
- Idee Jeana Vanier w programie wychowawczym szkoły
- Wspomaganie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem na lekcjach języka angielskiego na III etapie edukacyjnym