2017

Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie społeczne dziewczynki z autyzmem
  • Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w wieku 10 lat w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym
  • Funcjonowanie dziecka z ryzykiem dysleksji w szkole ogólnodostępnej
  • Wspieranie rozwoju motoryki dzieci czteroletnich. Studium przypadku
  • Wspieranie rozwoju sfery ruchowej dziecka z rozpoznaniem autyzmu na lekcjach wychowania fizycznego w szkole podstawowej. Studium przypadku
  • Dogoterapia – terapia wspomagająca rehabilitację dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
  • Funkcjonowanie osoby dorosłej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie emocjonalne młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
  • Funkcjonowanie osoby dorosłej z dziecięcym porażeniem mózgowym. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera z szkole ogólnodostępnej
  • Integracja uczniów z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej z oddziałami integracyjnymi. Na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. pamięci Majdanka w Lublinie
  • Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
  • Zastosowanie Metody Krakowskiej w terapii małego dziecka z zespołem Downa
  • Specyfika funkcjonowania dziecka z autyzmem w klasie integracyjnej. Studium przypadku
  • Gry i zabawy edukacyjne jako pomoc w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami
  • Autyzm i zespół Aspergera w autobiografii. Studium przypadku
  • Funcjonowanie psychospołęczne ucznia z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium indywidualnego przypadku
  • Funcjonowanie dziecka z zaburzoną integracją sensoryczną w wieku przedszkolnym
  • Idee Jeana Vanier w programie wychowawczym szkoły
  • Wspomaganie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem na lekcjach języka angielskiego na III etapie edukacyjnym