2016

Prace dyplomowe
  • Rozwój psychospołeczny dziecka z zespołem FAS odroczonego od spełniania obowiązku szkolnego
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z dziećmi z ryzykiem dysleksji w klasie III
  • Przygotowanie dziecka dześcioletniego do podjęcia nauki szkolnej studium przypadku
  • Koncentracja uwagi u dziecka nadaktywnego - studium przypadku
  • Wspieranie rozwoju ucznia klasy drugiej z trudnościami w zakresie czytania i pisania. Studium przypadku
  • Arteterapia jako metoda pracy z osobą dorosłą ze znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
  • Poziom akceptacji uczniów klas trzecich przez zerspół klasowy i jego uwarunkowania
  • Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w przedszkolu ogólnodostępnym
  • Praca terapeutyczna z dzieckiem z FAS. Studium przypadku
  • Rozwijanie motoryki małej u dziecka 4-letniego. Studium przypadku
Prace magisterskie
  • Opinie mieszkańców Gminy Łańcut o osobach z niepełnosprawnością ruchową.
  • Dojrzałość szkolna dzieci w klasie zerowej i jej uwarunkowania. Studium przypadku
  • Praca dydaktyczno-wychowawcza nauczyciela z uczniem z trudnościami szkolnymi w klasach 4-6
  • Syndrom wypalenia zawodowego pedagogów specjalnych pracujących w bursach szkolnych.
  • Rodzinne uwarunkowania powodzenia i niepowodzenia szkolnego.
  • Edukacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku wiejskim
  • Adaptacja dziecka nieśmiałego do warunków środowiska przedszkolnego. Studium przypadku
  • Nasilenie zjawiska agresji rówieśniczej wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
  • Edukacyjne i społeczne funkcjonowanie uczniów klas IV-VI z rozpoznaną dysleksją. Studium przypadku.
  • Poczucie lęku szkolnego dzieci z klasy szóstej szkoły podstawowej