2023

Prace dyplomowe
  • PRZYGOTOWANIE DO PRACY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ A POTRZEBY RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA A RZECZYWISTOŚĆ NA PRZYKŁADZIE MIASTA SIEDLCE
  • HORTITERAPIA JAKO METODA WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ WCZESNOSZKOLNĄ UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM
  • WPROWADZENIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ŻYCIE SPOŁECZNO-POLITYCZNE
  • Trudności emocjonalno-społeczne u uczniów Szkoły Podstawowej spowodowane migracją wojenną.
  • Studium przypadku - uczeń z orzeczonym Autyzmem i z Zespołem Aspergera
  • METODA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ JAKO FORMA WSPARCIA ROZWOJU DZIECKA Z AUTYZMEM. STUDIUM PRZYPADKU
  • ARTETERAPIA (PLASTYKOTERAPIA) WE WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ SZANSĄ NA UCZESTNICTWO W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM
  • Umiejętności ucznia z afazją w przedszkolu
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia klasy piątej w szkole podstawowej ogólnodostępnej
  • DZIECKO Z AUTYZMEM W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ – WSPÓŁPRACA NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO Z INNYMI NAUCZYCIELAMI W SZKOLE
  • STUDIUM PRZYPADKU W HIPOTERAPII
  • RELIGIJNOŚĆ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM
  • ZABURZENIA JĘZYKA I KOMUNIKACJI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • ZABURZENIA JĘZYKA I KOMUNIKACJI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • Trudności emocjonalno-społeczne u uczniów Szkoły Podstawowej spowodowane migracją wojenną.
  • OTYŁOŚĆ WŚRÓD OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. PRÓBA ZMIERZENIA SIĘ Z PROBLEMEM
  • ANIMALOTERAPIA W REHABILITACJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • ROLA AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ NA PRZYKŁADZIE ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ROZTOCZE W LUBLINIE ORAZ KAWIARNI SPOŁECZNA KAFFKA W KRAKOWIE
Prace magisterskie
  • Wolontariat wobec dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji w opinii studentów
  • Przygotowanie ogólnodostępnych wiejskich szkół podstawowych do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością wzrokową w opinii nauczycieli