2018

Rozprawy doktorskie
  • Psychospołeczne i kulturowe uwarunkowania relacji rówieśniczych w edukacji wczesnoszkolnej
Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole ogólnodostępnej
  • Nauczanie geometrii uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie III szkoły podstawowej ogólnodostępnej
  • Rozumienie sytuacji społecznych u dziecka z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie VII. Studium przypadku.
  • Rola wolontariuszy w Stowarzyszeniu Osób Niepełnosprawnych Radosne Serca
  • Książka w edukacji i rehabilitacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Supporting ASD students’ learning in a mainstream school classroom during Eglish lessons
  • Teatroterapia jako forma nauczania języka angielskiego osób z niełnosprawnością intelektualną
  • Funkcjonowanie w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych Radosne Serce
  • Rola ruchu wiara i światło w rozwoju duchowym osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście adhortacji apostolskiej papieża Franciszka Gaudete et exsultate
  • Rodzina środowiskiem katechezy osób niepełnosprawnych intelektualnie
  • Nauczanie języka polskiego osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na II etapie edukacyjnym
  • Podstawy społeczne młodzieży gimnazjalnej wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Katecheza sakramentalna osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce
  • Opóźniony rozwój mowy u dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w wieku 9 lat – studium przypadku
  • Funkcjonowanie osoby dorosłej z zespołem Downa na przykładzie kobiety kończącej edukację szkolną
  • Metody nauczania literatury dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na etapie klasy IV szkoły podstawowej
  • Doradztwo zawodowe dla ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną
  • Umiejętności rozwiązywania zagadek słownych i obrazkowych przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • Funkcjonowanie dziesięcioletniego dziecka ze spektrum autyzmu w grupie szkolnej III poziomu prowadzonego metodą Marii Montessori