2016

Prace magisterskie
  • Funkcjonowanie dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie a ich stereotypowy obraz wśród uczniów szkół ponad gimnazjalnych na Lubelszczyźnie
  • Społeczne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - analiza indywidualnych przypadków
  • Funkcjonowanie edukacyjne i społeczne dzieci z ADHA na pierwszym etapie edukacji w szkole ogólnodostępnej
  • Postawy współpracowników wobec osoby niesłyszącej w środowisku pracy
  • Aspiracje i plany życiowe osób z uszkodzonym wzrokiem.
  • Rehabilitacja i edukacja wychowanków z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim w Specjalnym Ośrodku w Chełmie
  • Postawy gimnazjalistów wobec rówieśników z wadami mowy.
  • Relacje rówieśnicze a specjalne potrzeby edukacyjne w klasach zróżnicowanych wiekowo, w nauczaniu wczesnoszkolnym.
  • Wspólczesne trudności dorosłych osób z niepełnosprawnością ruchową -studium indywidualnego przypadku
  • Zachowania agresywne uczniów w klasach I-III szkoły podstawowej. Badania w wybranych szkołach na Lubelszczyźnie

2015

Prace dyplomowe
  • Wspieranie rozwoju społecznego ucznia ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym. Studium indywidualnego przypadku.
  • Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy III. Studium przypadku.
  • Indywidualizacja pracy z uczniem z niepełnosprawnościa intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
  • Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy IV wynikające z zaniedbań środowiskowych
  • Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu kompetencji społecznych uczniów z trudnościami w nauce. Studium przypadku.
  • Funkcjonowanie uczennicy z trudnościami w pisowni poprawnej ortograficznie w klasie VI
  • Funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami percepcji słuchowej w IV klasie szkoły podstawowej
  • Praca wychowawcza z uczniem z zespołem FAS
Prace licencjackie
  • Rola nauczyciela prowadzącego i wspomagającego w klasach integracyjnych w nauczaniu wczesnoszkolnym
  • Metody i formy terapii pedagogicznej osób z chorobą Alzheimera