2022

Prace dyplomowe
  • Umiejętności komunikacyjne dziecka z uszkodzonym słuchem i dzieci odmiennych kulturowo i językowo. Plan działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów 5 i 6 letnich uczęszczających do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 30 w Lublinie
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną oraz program działań wspierających klasę we wzajemnej komunikacji
  • Relacje uczennicy z mutyzmem wybiórczym w grupie rówieśniczej
  • Umiejętności komunikacyjne dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych wraz z planem działa wspierających
  • Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia ze sprzężoną niepełnosprawnością oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów w zespole edukacyjno-terapeutycznym Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Specjalnych oraz plan działań wspierających
  • Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną w klasie trzeciej szkoły podstawowej oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne dziecka z niedosłuchem odbiorczym i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w przedszkolu integracyjnym oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością lekką w tym z afazją motoryczną i niedosłuchem
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów rozwijających się w spektrum autyzmu w klasie 4 Społecznej Terapeutycznej Szkoły Podstawowej
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających.
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem dziecięcym w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia ze spektrum zaburzeń autystycznych uczęszczającego do ogólnodostępnej szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz plan działań wspierających

2021

Prace licencjackie
  • Edukacja dzieci z chorobami przewlekłymi w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Wiedza uczniów klas siódmych i ósmych na temat osób ze spektrum zaburzeń autystycznych.
  • Arteterapia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lubaczowie
  • Edukacja i terapia dzieci z niepełnosprawnością w dobie pandemii COVID-19
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci przedwcześnie urodzonych w opinii rodziców