2014

Prace licencjackie
  • Opóźnienia w rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym w świetle badań własnych
  • Rozwój mowy dzieci z MPD. Studium przypadku
  • Zaburzenia mowy dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie badań własnych
  • Postawy uczniów gimnazjum wobec osób z wadami wymowy w świetle badań własnych
  • Rozwój poznawczy i językowy dziecka w rodzinie dwujęzycznej. Studium przypadku

2013

Prace licencjackie
  • Rola kształcenia integracyjnego w rozwoju dzieci z uszkodzonym słuchem. Studium przypadku
  • Umiejętności komunikowania się dzieci niesłyszących w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
  • Wczesna opieka logopedyczna, psychologiczna i pedagogiczna nad dziećmi z rozszczepem podniebienia, w świetle badań własnych
  • Osiągnięcia w zakresie rozwoju komunikacji werbalnej dzieci z uszkodzeniami słuchu w wieku szkolnym. Studium przypadku
  • Rola rodziny i wsparcia społecznego w funkcjonowaniu osób z dysfazją. Na podstawie badań własnych
  • Seplenienie międzyzębowe - zjawisko rozwojowe czy zaburzenie mowy, w świetle badań własnych
  • Zaburzenia w rozwoju mowy dziecka z rodzin zaniedbanych. Studium przypadku.
  • Bariery w rozumieniu tekstu czytanego przez studentów z uszkodzeniami słuchu w stopniu znacznym i głębokim. Studium przypadku.
  • Trudności w studiowaniu osób niedoslyszących. Studium przypadku
  • Umiejętności komunikacyjne dzieci z autyzmem w wieku wczesnoszkolnym. Studium przypadku.

2011

Prace magisterskie
  • Funkcjonowanie dziecka z Zespołem Aspergera w środowisku szkoły ogólnodostępnej ( studium przypadku)
  • Rewalidacja dzieci z autyzmem w Niepublicznym Przedszkolu "Wspólny Świat" w Białej Podlaskiej