2018

Prace magisterskie
  • Sygmatyzm u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie psychospołeczne osób z zespołem Downa. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dzieci z autyzmem i z Zespołem Aspergera w grupie rówieśniczej
  • Zastosowanie metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej w procesie wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera w środowisku szkolnym. Studium przypadku

2017

Prace licencjackie
  • Formacja dzieci i młodzieży w lubelskich placówkach Sióstr Urszulanek Serca Jezusa Konającego
  • Terapeutyczna funkcja zabaw logopedycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym w świetle opinii rodziców
  • Realizacja założeń systemu prewencyjnego w wybranych placówkach salezjańskich inspektorii krakowskiej
  • Wspomaganie rozwoju dziecka z wadą wymowy w środowisku rodzinnym w opinii jego rodziców
  • Korzystanie z gier komputerowych a zachowania uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej w świetle opinii rodziców
  • Samoocena i nadzieja na sukces u wychowanków salezjańskich instytucji wychowawczych
  • Rozwój mowy dzieci z uszkodzonym narządem słuchu w świetle badań własnych
  • Umiejętności komunikacyjne młodzieży z uszkodzonym narządem słuchu. Studium przypadku
  • Przystosowanie dzieci trzyletnich do środowiska przedszkolnego w opinii rodziców
  • Etiologia zachowań przestępczych nieletnich w świetle literatury przedmiotu
Prace magisterskie
  • Praca dydaktyczna z uczniami z dysleksją na lekcjach języka obcego w liceum
  • Korzystanie z mass mediów a funkcjonowanie psychospołeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej w opinii nauczycieli
  • Postrzeganie osób z niepełnosprawnością ruchową przez dorosłych mieszkańców Lublina
  • Ocena kompetencji certyfikowanych tłumaczy języka migowego w Polsce. Badania dorosłych osób z dysfunkcją słuchu
  • Trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie Językowego Przedszkola Integracyjnego "W Kasztanowym Parku" w Chełmie