Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Organizacja czasu wolnego dzieci klas wczesnoszkolnych w opinii rodziców.
- Doświadczenie opieki nad zwierzętami przez dzieci jako czynnik kształtujący kompetencje emocjonalno-społeczne
- Znaczenie kar i nagród w wychowaniu dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
- Zjawisko cyberprzemocy wśród uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w opinii rodziców.
- Przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do wspierania uczniów z obniżoną sprawnością manualną w świetle badań własnych
- Friedricha Froebla metoda rozwijania umiejętności matematyczno-przyrodniczych dzieci w opinii nauczycieli przedszkoli
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Umuzykalnianie dzieci w wieku przedszkolnym z wykorzystaniem narzędzia BumBumRurki w świetle badań własnych
- Arytmetyka mentalna jako metoda rozwijania kompetencji intelektualnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
- Rozwój motoryki małej u dziewcząt i chłopców w opinii nauczycieli przedszkoli
- Współpraca rodziców i nauczycieli w procesie edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle badań własnych
2024
Prace magisterskie
- Skutki pandemii COVID-19 w kształceniu muzycznym w opinii nauczycieli Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie
- Znaczenie edukacji pozaformalnej i nieformalnej w kształtowaniu wiedzy na temat jakości żywienia i stylu życia studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Zjawisko stresu studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Autorytet dziadków w wychowywaniu i przekazywaniu wartości w opinii studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Wartości edukacyjne i wychowawcze w lekturach szkolnych w opinii nauczycieli szkół średnich
2023
Prace magisterskie
- Trudności w pracy nauczycieli szkół podstawowych w świetle badań własnych
- Zabawa jako czynnik rozwoju poznawczego dziecka w opinii nauczycieli przedszkola
- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli
- Autorytet i jego cechy w opinii uczniów szkół średnich