2025

Prace magisterskie
  • Organizacja czasu wolnego dzieci klas wczesnoszkolnych w opinii rodziców.
  • Doświadczenie opieki nad zwierzętami przez dzieci jako czynnik kształtujący kompetencje emocjonalno-społeczne
  • Znaczenie kar i nagród w wychowaniu dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
  • Zjawisko cyberprzemocy wśród uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w opinii rodziców.
  • Przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do wspierania uczniów z obniżoną sprawnością manualną w świetle badań własnych
  • Friedricha Froebla metoda rozwijania umiejętności matematyczno-przyrodniczych dzieci w opinii nauczycieli przedszkoli
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Umuzykalnianie dzieci w wieku przedszkolnym z wykorzystaniem narzędzia BumBumRurki w świetle badań własnych
  • Arytmetyka mentalna jako metoda rozwijania kompetencji intelektualnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
  • Rozwój motoryki małej u dziewcząt i chłopców w opinii nauczycieli przedszkoli
  • Współpraca rodziców i nauczycieli w procesie edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle badań własnych

2024

Prace magisterskie
  • Skutki pandemii COVID-19 w kształceniu muzycznym w opinii nauczycieli Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie
  • Znaczenie edukacji pozaformalnej i nieformalnej w kształtowaniu wiedzy na temat jakości żywienia i stylu życia studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Zjawisko stresu studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Autorytet dziadków w wychowywaniu i przekazywaniu wartości w opinii studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II  
  • Wartości edukacyjne i wychowawcze w lekturach szkolnych w opinii nauczycieli szkół średnich

2023

Prace magisterskie
  • Trudności w pracy nauczycieli szkół podstawowych w świetle badań własnych
  • Zabawa jako czynnik rozwoju poznawczego dziecka w opinii nauczycieli przedszkola
  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli
  • Autorytet i jego cechy w opinii uczniów szkół średnich